Samstag, 11. August 2018

Kaunis...

Ilusat hommikut
Kaunis naine ebamaine

Eks selline hommikutervitus paneb nurruma küll....ühesönaga on ka sel korral peale Eestis käiku omad tagajärjed..

Aga päev vöttis järjest pöördeid.

Löuna paiku tuli sönum kuskilt..Ciao, how is rich girl doing?  Jäin kohe mötlema, et kust see termin nüüd tuli.. rikas ma ju tegelikult iseenesest olen küll..

aga ainult igasugu hullude kogemuste poolest..

No nagu eile.. pidime Natalyaga peole minema, läks äikeseks ja Nat enam ei viitsind..aga mind seepis veel Jerome sinna peole, keda ka polnd kaua näinud. Ja kuna ennast üles oli löödud juba, siis läksin ka.  Natu metroo söitu..ja hoolimatt sellest et ma olin kogu näoga telefonis kinni, istus vasta keegi mees kes kohe peale lendas. Algul küll küsimusega, et mis suunas see metroo söidab ja siis läks lahti. Pidi tegelt palju kaugemale söitma kui ma, aga siis tuli seal minu kohas maha, vöttis takso, viis mu peole ära ja siis söitis sinna kuhu ta minema pidi. Soliidne ja äge tüüp. andis visiidi ja täna vötsingi ühendust. Uuris juba, et mida nädalavahetusel teen jne. Ja täna oleme juba palju sihelnud.. aga no nali naljaks. Et saab ka metroos tuttavaid endale eks. Pidu läks üldse üle käte.. saingi Jermiga kokku, paari tuttavat nägin veel. Ja siis helistas Julian, et tuleb ka... tahtsin juba korralikult koju minna, aga siis hakkas Julian meile Champat lauda ostma..ja sellele ma juba ilmaski "ei" ei ütle .ma ei tea mitu pudelit me ära jöime, aga ärkasin Juliani juures ...tema voodis...alasti..

Vot nii siis...kuramuse raibe. Midagi kindlasti eile ei juhtunud, sest tean ju oma keha ja me olime lihtsalt liiga purjus ilmselgelt. Aga ikkagi, no mida pörgut. Julian on mind niikuinii läbijalöhki alastuses näinud nii mönigi kord...aga nati nagu veider ikka.

mingi selline never-ending-story selle Julianiga on ...mind ta kohtleb nagu printsessi ja samas ta söbrad ka, kes on kohati ikka parajalt retsid oma olemisega.

Hommikul kell 8 sain ikka önneks luugi lahti, sest täna oli uue korteri üleandmine... siis töö. Ojee ma olin ilmselgelt veel purjus kuni umbes kella 2ni peale löunat. Häbi.. Aga asjadega sain hakkama küll. Tegin ja mässsasin kolleegidega  jube asjalikult tegelikult.

Öhtu..leppisime lihunikuga kokku, et täna ma pakin oma asju ja tema loob oma korteris korda. JA siis helistas Natalya kullakallis. Uuris, et mis ma teen ja et kas ma olen seal oma tüübi juures. MAinisin, et ei et hakkan kohe pakkima oma kraami. See kohe vastas, et tuleb mulle kohe appi, et on pakkimise spets. Ja tuligi! Ilma temata oleks ma igast jama kokku pakkinud ilmselgelt... Ta ukraina konkreetne naine ütles kohe ära, et mis lollust sa siin teed. Töi veel veini ja snäkke kaasa.. Kella 2:30ks öösel saime köik pöhilise paikitud. Tema askeldas köögis, mina magamisroas jne. Veinid snäkid vahepeale, aga ilma temata ma ei kujuta ette kui kaua oleks see asi aega vötnud... Vot siuke söber on väärt eks. Üleüldse ta on nii kihvt tüdruk lihtsalt. Sellistest asjadest vist tunneb küll ära hea söbra... kolimine on vastik. Keegi ei kipu seda tegema ju. Kuigi abipakkujaid on tulnud veelgi nii möneltki söbrannalt..Ja see on armas..

Aga jah, mina ja mehed on ka hetkel täielik keeristorm. .. Igalt poolt tuleb jälle igasugu tähelepanekuid ja kauneid sönu jne.. Eks mina ikka liputan saba igasugu siukse asja peale. Kes see ikka meelitustele ära ütleb eks..



Keine Kommentare: