Montag, 6. August 2018

Lihunik

ah täna pani küünarnuki arst käe jälle mingisse lahasesse. Kortisoni enam ei süstitud, sest nii tihedalt ei vöi. Jöledalt häirib, eriti selle palavusega, aga doktor ütles, et ma peaks seda nüüd nädal aega hoidma. Ja ribid...kui rahulikult istud on ok iseenesest, aga aevastamine tekitab pörguvalu...ja aevastanud olen täna palju miskipärast.

Lihunik juba ütles, et tal on tunne et ta löhub mu vaikselt ära...eks temaga on köik need värgid juhtunud. Aga eks ma ikka ise ole see, kes end löhub.

Aga lihunik on armas..igatsen... Nädalavahetusel oli palju väga intensiivseid ja peadpööritavaid momente koos..

Reedel kui peale seda rahvapidu baaris veel istusime, hakkasin ta ex-ide kohta uudishimutsema. Tundub, et mehel oli üsna pikk esimene armastus..mingi 8 aastat. Seda miks see asi lahku läks, ma enam ei mäleta. Aga mis mees edasi rääkis oli üsna üllatavad...peale seda oli veel vast paar lühemat suhet olnud..nii 2 astat vöi 3 aastat.  Aga ta ütles, et polnud kunagi enam armunud olnud. Suhted olid lihtsalt suhete pärast. Arvas, et ei armu enam iial niikuinii..

Aga nüüd... on mees hullupööra armunud..taas....

Ja mina ei tea veel, kas see on lihtsalt segaduse hetk mul peale väga veidrat lahkuminekut, vöi et mis toimub. Samas ma ju olengi kägaras ta ümber kogu aeg...tema ise niikuinii ei saa must niivöinaa käppi eemale.. Ja eks see ole ilus tunne kui keegi sind nii läbijalöhki jumaldab.. ja kes sind ju ka tegelt üksköikseks just ei jäta..

Samas on ka asju mis mind juba kukalt kratsima panevad...

Lisaks avaldas see Eesti luuletaja kellega ma paar korda kokku sain ja kohe luuletusse sattusin, täna armastust.

Aga jah Lihunik..temalt tuli ka paar huvitavat kommentari juba öhtul kui tagasi maandusin... midagi kokku kolimise suhtes vöibolla kunagi varsti. Et peaks mulle ikka autosöitmise selgeks öpetama ja auto muretsema, sest sealt löunast on rongidega ikka tobe liigelda. Huuh mina kes ma just ümberkolima hakkan uude korterisse eks..

Nojah köik see muidugi pidurdab, samas eks meil on ju koos järjest toredam

Lisaks saime fb's ka eile löpuks söpradeks :)))) Ma seal kokkasin meile pasta garbonarat just ja siis tuli kommentar, et tegelikult saab ju fb'S ka suhte staatust paika panna. Ma ainult noogutasin, et saab ilmselt küll..Ja sinna see önneks jäi :))))))




Keine Kommentare: