Dienstag, 14. August 2018

Kolimisest

Lihunik ja Natalya on nagu miskid taevakingitused mul hetkel kogu selle kolimise kupatuse juures. See on ikka siuke töö, et no on. Laupäeval terve päev kolisime siis asju ühest kohast teise, õnneks oli Lihunikul korralik buss omaskäest võtta. Ja no siuke mees nagu tema on kolimisel asendanattu. Oskas mu diivani lahti harutada. Suure riidekapi tükiteks vötta ja siis kokku keevitada jne.. Ma ei tea mis ma ilma temata teinud oleks ja just iga sõber ei oska siukest tööd..lõpuks mees kellest on ikka tõeliselt abi! Nüüd saan vast pildid ka lõpuks seina.. sammumõõtja näitas et me tatsasime 18 km täis..ja noh..enamus ajast radkusega eks. Hull lihase valu on kogu kehas ja sinikad ka igal pool. 10ndale korrusele pole naljaasi kolida. Aga korter ja vaade on tõsiselt vinge. Lihunik ei saand seda ka mitte mainimatta jätta :) 12 tundi rabelemist ja siis tema juurde ja dushi alla ja siis veel ta söprade juurde ölleks snäkiks. Läks jälle pikale, hoolimatta sellest et me omadega täitsa läbi oline. Voodist saime kuskil kell 14 alles välja järgmisel pöeval. Otsisime ta auto söprade juurest ära ja siis ta viis mind Bayeri järvede ja mägede keskile autoga söitma....

Jah just nimelt nii :)) Aga auto oli siis selline

No see oli ikka elamus omaette. Pluss vähe oli neid inimesi kes pead ei pööranud, lehvitanud vöi pöidlaid ülespoole ei keeranud. Ja no see vaan on tösiselt vinge! Viis siis mu kuhugile sööma veel..Ilus söit, ilus päev..köik oli kuidagi väga ilus..Otsustasin pühapäeva ka veel tema juures ööbida.

Täna siis töö taas...välja magamatta. Peale tööd vanasse korterisse rügama..korter veel vaja läikima lüüa. Aga köige hullemaks osutus keldri koristamine. See ex mul ostis igasugu kraami kokku ja viis köik kartongid keldri...3 tundi vähemakt vöttis see aega nende löhki käristamine ja prügikasti viimine. Külmkapp sulatada..köik siuksed asjad. Homme sain töö juurest ka vabaks, firma nimelt annab  kolimise töttu sulle lihtsalt makstud vaba päeva. No muidugi ma kasutan seda ära. Siis küürin veel terve päeva. Õhtul on võtmete ja korteri üleandmine...Ja siis ongi vana korteriga vsjo.

Peale seda põrutan kohe lihuniku juurde. Meil nimelt on kolmapäeval mingi kiriklik püha taas ja seega vaba. Siis saame koos päeva nautida.. Meeletult armas inimene on ta, samas ikka korraliku selgrooga... järjest põnevamaks läheb mu jaoks.


Keine Kommentare: