Mittwoch, 26. September 2018

Armukadedus

naljakas kuidas reeglina mingi armukadedus ja ebakindlus sulle suhte mingil alguse hetkel sisse poeb... mingist hetkest kui sa oled ise nii omadega sees ja ei taha enam hetkegi sest teisest eemale olla.

Aga miks me oleme eemal...sest mina pidin täna söbrannaga kokku saama ja homme on mul firma Oktoberfest jne. .Ja nüüd ma närvitsen, et mida ta teeb..   Oh jeerum, ilmselgelt ei viitsi ta ka niisama kodus passida.

Täna hommikul sai veel mainitud et ei thaks tegelt hetkegi üksteisest enam eemal olla.. aga eks see tüüpiline armunute värk ole.

Ja ma ka ei tea mida asjast arvata enam...natuke trügib möistus vahele. Temal on firma ja maad ja kinnisvara ja värgid...mul pole miskit peale preztiise töö.. aga see on täiesti teine teema. Lisaks on isal juba mingid imelikud plaanid..



Keine Kommentare: