Dienstag, 25. September 2018

nonii...suur show läks Münchenis lahti. Ja kuna mina olen hetkel läbijalöhki koos siinse pöliselanikuga, siis sai ikka väga hoolega asi ka käima lükatud. Plaanid ju olid tehtud..et esimesel nädalavahetusel ei tee midagi, sest järgmised päeavad lähvad niikuinii kuidagi firmadega jne. Aga siis spontaanselt kasisime ikka sinna paari tema söbraga. Ja asi algas päris metsikult...päris algusest läks show kohe lahti. Söber kes seal ees oli, oli siuke djigolo ja viskas mulle kohe korraliku pilgu peale. siis mingi vanamees kes kukkus hullult kallistama. lihunik läks täiesti pingesse juba. ja kui see vanamees tema ägedat mütsi katsuma hakkas, siis mees purskas köik lahti ja söimas vanamehe läbi lihtsalt. Ikkka päris korralikult. No mees pole pehmest puust ja eks see mulle ta juures meeldib.
Aga oma riide kohta sain palju komplimente...nimelt tavaline siuke moderne oktoberfesti riietus on siuke et su dekoltee on ikka üsna kaunisti näha ja rinnad ripakil.. aga minu oma oli väga traditsiooniline, kurguni nööbitud...samas jube liibuv :)))) ja väga shikk. nii palju komplimente pole veel saanud...

ja lihunik ka öhkas...ta söbrad ka :)  no ega neil muud just üle ka ei jäänud :)))

aga no pidu ühesönaga läks meil edasi nii..olime mingi aeg väljas, siis telgis, siis tegime köik tirelid läbi.. siis kui Festi värk kinni pandi üritasime taxot saada kuhugile ta söbra baari...Aga taksot ei saand!!!!! Oktoberfesti ajal on täiesti hull olukord siin linnas..Siis saime minig jalgratturi ennast vedama.. kuhugile sööma ja siis ta söbra baari. Kus mina hakkasin juba otsi andma. ..löppes see nii et omanik pidi mu käekoti mu kallimale ümber siduma ... ja ära minnes jooksis veel järgi, et vöta oma söbranna king ka kaasa...  No muidugi ma enamus ajast seal selle baarimehega suhtlesin... lihunik natu jälle kommenteeris järgmisel päeval. Eks me mölemad ühed hullud ole...vaatab mis  siuksest hullusest saama hakkab.. aga muidu ei saa endiselt üksteisest käppi eemale





.

Keine Kommentare: