Montag, 17. September 2018

Ilusad lood..


Endiselt.. ei kapriisitsenud ma siin miskit tegelt. Mötlesin asju üle, aga mees keeras mu kahtlused paugupealt pea peale. Ja teda ma usaldan.. Taaskord üks tormiline ja ilus nädalavahetus seljatga. Nojaa laupäeva öhtul siin miski festivali käigus ma ikka suutsin nati kapriisitseda. Vöi noh..jant on selles, et tüübil on ju linn söpru täis ja sel festivalil olid no köik koos vist. Ja pöhimötteliselt óli ta koguaeg kuskil lennus, küll nais- küll meestuttavatega. Ja ma olin pöhimötteliselt tema söpradega terve see aeg. Üks hetk viskas kopa ette ja kobisin mingisse körvalolevasse Biergartenisse ennast haletsema vöi miskit. Istusin siis seal omaette ..ilmselgelt ölleaias sellisel hetkel ei toimu enam midagi ja täitsa pime oli kah. Mingi hetk ta mu sealt ikka leidis ja pahandas mu tegelikult korralikult läbi, et mis toimub..et nad oleksid peaaegu politsei kutsunud...

nojah järgmine hommik oli ta ikkagi üliarmas..kui ma löpuks mingi löuna paiku üles sain, tegi armsasti kohvi ja hommikusöögi ja üldse kallistas ja hoidis.. Mainis küll veelkord et ärgu ma enam sellist asja tehku. Aga kui mind miski värk jälle häirima hakkab, siis teen niikuinii eks..

Ta söbrad ka hoiavad mind korralikult, see on muidugi armas.

Ilus on nii meeletult armunud olla... ja seda samamoodi vastu tunda.. Ühtegi päeva ei saa enam teineteiseta..parajad kleepekad valmis..

Aga kuna ma peale seda kammajaad suutsid läätsedega magama jääda, siis on täna sarvkestapöletik käes. Tööle ei lubatud enam tagasi minna, paar päeva vaba ja mingid antibiootilised tilgad/salvid...Oejah igast jama on siin viimasel ajal selle tervisega olnud. Läkaköha on niikuinii, aga selle vastu aitab hästi soolavee kuristamine, ja nohu vastu Nina loputamine sellega. Röve protsess, aga töhus. 



Ah ja veel, ma ei tea kas ma siin jalgpalli teemal olen söna vötnud, aga igastahes läks siin Saksas nii öelda Bundesliiga lahti. Ja meie osakonnas üks korraldab ka sellist tipp-mängu..Ja ma olen pöhimötteliselt algusest peale number üks. Teadmata siin kohalikust jalgpallist tuhkagi :)))

Keine Kommentare: