Freitag, 7. Januar 2011

BB

ehk back in business. eile varahommikul oli siis lend tagasi, mis taaskord oli täiesti plaanipärane ja ilma mingite lumest/külmast tingitud viperusteta. kuna viimsed päevad ja eriti viimane öö Eestis olid iagsugu emotsioonidest tulvil, seega üsna magamis-vabad, siis tegelesin esmalt enese välja puhkamisega. Öösel küll nägin veits valustat unenägu, no söna otseses möttes oli valus. G nimelt jättis mu maha jälle ja veel ühe minu parima söbranna pärast. jube kurb oli.
see selleks, nüüd läheb trall lahti jälle. lisaks igasugustele ölule koormatud kohustused, millele ma pole viitsind ja vist lihtsalt julgenud tähelepanu pöörata, on vaja kiiremas korras ära teha. pluss köik muu käsil olev. pluss sotisaalne elu. täna enekeniga diskotama ilmselt ja homme kauni chrisiga öllele. ja teoreetiliselt järgmine nädal peaks Saksamaa teises otsas, Düsseldorfis, juba löbutsema. ja vormi vaja end saada ka kategooriliselt. no aga selles suhtes ma olen ka üli motiveeritud! pilates vaja järgi proovida, jooksma vöiks ju ka minna, aga vihma vist sajab. pluss söögiportsionid poole väiksemaks!
eestis tehtu üritan ka lähipäeval kirja vorpida.

Keine Kommentare: