Sonntag, 23. Januar 2011

Gemüse

Eile olin jälle eeskujulik, ei söönud öösel peale väikest nalja ja napsi linna pealt koju maandudes midagi. Need vöidud ongi vist suurimad. Hommikul kohe rôôsa tunne kui pole eelmisel ôhtul/ööl liiale mindud. No tegelt üleüldiselt on olukord täitsa normi all, kui nüüd möni eelmise nädala pahameelest ôgimishoog välja jätta. Mis tekitas samas väga kehva enesetunde ja seega tähendab, et magu on kenasti juba kokkupoole end tömmanud. Kaalusin ka. Ega ei osanudki sealt midagi oodata, aga soovitud kaaluni on veel omajagu maad. 57,5 on siis hetkel, aga ideaalne oleks vist 54-55 ... ma ei teagi päris et miks.  Ma vist olin selles kaalus olles köige rôôsam ja rôômsam....aga no siis oli ikkagi suvi ka. Indikaatorpüksid ei taha ka veel kuidagi jalga minna... pagan need on vist kôigele lisaks veel pesus ka kokku tômbunud.
Nojah, näis kauaks mul seda motivatsooni järkub...sellega on ka lood kord nii kord naa.
Unenäod on ka veidrad jälle. Muudkui reisin kuhugile, alati erineva seltskonnaga , aga ühiseks jooneks on väga halvad reisitingmised. Kord on ööbimine telkides ja veel mingis väga ohtlikus getopiirkonnas, mis toobki endaga paraja actioni kaasa, kord reisime rongikatusel, kus siis veel mingis piraadid meid ründavad. Täna öösel reisisin üksi ja jala oma erekollase kohvri ja rulaga. Lôppkokkuvôttes suutsin need môlemad ära kaotada ja olin kole kurb.

Ja punaveini peaks vähem jooma hakkama.

Keine Kommentare: