Sonntag, 30. Januar 2011

Talgud

Ujee mu külkapp ja riiulid on pungil toidukraamist. See on üsna erakordne nähtus ja ma muudkui imetlen. Ja arvestades praegust söömistempot läheb oma kuu aega selle kuhilaga hakkamasaamiseks. Kogu sünnipäeva koogikraam, lisaks viis gurmaan E mu paar päeva tagasi vene poodi (olin kunagi maininud, et mönda asja, nagu näiteks pelmeenid ja seljanka, tunnen ikka aegajalt puudust), kuhjas igasugu pelmeenide, kommide, kohukeste, kondentspiima, seljanka, borshi, kaaviari,oliivide jne. kraamiga üle ja nüüd vaja sellega tasa ja targu hakkama saada :)  Tundub, et tal on tekkind mingi eriline vajadus minusugune hädapätakas enda kaitsealla vötta, ja mis mul saakski selle vastu olla. eriti praegu.
Aga sünnipäeva päev oli tore, ei hakkand seda päeva nii väga varjama seekord. Hommikul ootas kohvi körvale juba kingitus, kaardimäng ajaloo kuulaste naiste kohta.
Tööle olin küpsetanud vaarika-juustukoogi ja muidugi oli köigil selle üle hea meel ja ära söödi see kiiresti. Kaerahelbe küpsiseid ka, kuna ikka ja alati uuritakse ja tahetakse traditsioonide kohta rohkem teada. Ja see turgatas nagu ainsana pähe. See Eesti traditsiooniline köök, see on ka ju siuke trikiga teema. Vot, aga kuna neid juustukoogi tooraineid ka korralikult üle jäi, siis küpsetan täna-homme veel ühe juustuka, mustikatega seekord.
Reedene päev, perfektne sünnipäevaks eksju. Peale tööd söidutas E mind oma kauni musta suksuga linna (ps! töökoht asub linnast pisut väljas) ja seal sai juba söbrannadega kokku ja kokteilibaari, mis oli kunagisest juhuslikust väisamisest meeldima hakanud. veel paar sama armast kingitust, nagu nad isegi :)  ja edasi peole... Mingi jant küll oli sellega, et kogu kontingent kohtades kus olime tundus nii paganama nooruke olevat, aga no mingist hetkest otsustasin ikka prillid kotti ära koristada ja oligi juba palju ilusam see maailm jälle.

ps! indikaatorpüksid läksid ka jalga... no luku kinnisaamiseks pidi küll pisut jöudu kasutama, aga see pole oluline eks. Vaatab kaua nüüd aega läheb, kuni nad mulle niisama jalga libisevad. Ja arvestades praegust kindlameelsust (isegi sünnipäeva ööl ei kukkunud oma hörgutisi täis külmkapi kallale) siis öige varsti.

1 Kommentar:

Matinee hat gesagt…

weronts, su kommid jôuavad mulle teab kuhu...aga selle kindlameelsusega on jah nii, et seda jätkub ainult mingiks pahnaks ja ebaoluliseks jamaks paraku.