Dienstag, 15. Februar 2011

Johannes Kepler

mulle küll eile keegi kohvi ja croissante voodi ei toonud. Igavene sigadus! No kujutlegem siis ette, et see oli seepärast, et ma ju ärkan kell 6, mitte, et polnud tooja(id)t lihtsalt. Aga selle rolli täitis omamoodi jälle ära kes muu kui mu viimase aja hero  E, kellel ikka miskit varuks. Olgu see siis mis tahes pisike maius vöi meele-ergutaja. No tegelt ta ise kogu oma olekuga on just see köige suurem erguti ja heatuju looja. Köige meeleolukam on see, kui ma suurest meelesegadusest  ennast tema ja Konradi büroosse istutasin. Seda juhtub üliharva, ehk seetöttu nad nii röömsad alati ongi. Pakutakse kohe istet, lüüakse puuviljad ja shokolaad nina alla, vöi mis iganes neil käepärast. Kuigi neil mölemil on hetkel üsna tulised ajad, Vinci testid on täies hoos ja E on see teadlane, kes rehkendab ja optimeerib olukorda. Seda enam olen tänulik kingitud positiivse aja eest!

 Ja pisut space-uudist.
Kuna täna lennutatakse ISS-le (International Space Station) just siin toodetud ATV 2-ga ehk space transporteriga vajaliku nodi, siis on ka firmas otseülekanne ja pidu. Start peaks toimuma kuskil tunnikese pärast, ehk siis kella 23 ümbruses, aga praegu tehti siis firmas banketi-peoga algust. Ühesönaga ülekanne stardist, söögid joogid. Aga ma laisk ei viitsind minna... linnast väljas ka ju ikkagi. Kuigi Konrad jälle öhutas minema, et ikkagi vöimalus jälle tutvusi luua jne. ja Chris plaanis ka minna. Ja nüüd mul kripeldabki, oleks vist ju vöinud ikka.... Lihtsalt peale üheksat tundi seal istumist on alati kiire selle ära minekuga..   Neetud laisk olen selle suhete loomise teemal ka, peaks vist ikka rohkem liigutama end. Kasvöi niisama röömuks.


Ahjaa ATV nimeks pandi siis Johannes Kepler.

Tänase päeva üheks röömuks olid veel tervitused Itaaliast :) kurnjau

2 Kommentare:

Annika hat gesagt…

Tibu, üle pika aja lugesin su blogi! Wild thing :) Satume teinepäev msnima või skypema, eksju!!

Matinee hat gesagt…

jah sobib!