Mittwoch, 25. Mai 2011

Nägija

niisiis käisin otsustavalt prillipoes ära. juba küllalt seda käiku edasi lükatud. ei viitsind üldse. ükskord olin juba piilumas käinud küll. kôik voimalikud prillitüübid proovisin ära, aga see ajas mu pea sootuks sassi. Seekord oli shoppamise eesmärk hoopiski teine, aga môtlesin, et kui juba keset linna ja shoppingutänavail siis astusin otsustavalt taaskord prillipoodi sisse. natu alustasin oma pea segi ajamist taaskord erinevaid tüüpe proovima hakates. aga seekord ônneks mitte kauaks. palusin ühe noormehe endale peagi appi ja ta andiski hoobilt väga adekvaatseid soovitusi. prillid sai seekord kiirelt välja valitud ja tellimuse sisseandmine läks ka kiirelt. aga kuna ma ääriveeri olin läätsede kohta ka uurinud, siis ta löi nende pakkumised lauale ja ma haarasin ühest kohe kiirelt kinni. ja edas läkski jobutamiseks. pidin ootama veel mönda aega, et läätse spetsialisti juurde jutule saada. siis ta pani mulle läätsed kenasti ette ja saatis pooleks tunniks kohvile vöi niisama linna peale jölkuma testimise eesmärgil. lippasingi kohe poode tuuslama. tahtsin seelikut ka lisaks sellele nö 'peaeesmärgile'. kuna siht oli üsna selge silme ees, tuuslasin poed läbi ja löpuks leidsin ka vajava. siis tagasi prillipoodi. läätsedesse olin juba ära kiindunud. seletati siis veel köik vajalik ära ja öpetati, kuidas neid silmast vötta ja tagasi panna ka. mässasin seal ikka päris omajagu, aga korda löpuks sain omadega. minut ehk enne 20t (siin ju suletakse kogu kaubandus). mönus. köike näeb. inimes ja kuhu nad vaatavad jne.
aga keegi vöiks nad mul nüüd silmist jälle ära vötta. ise nagu ei kipu eriti ...

Keine Kommentare: