Sonntag, 25. September 2011

Oktoberfest!

Jooksmisega on nüüd siuksed loo, et tundub et alla 1,5 tunni tundub mötetu. Täna ei saanudki ennem pidama kui see miinimum täis. Aga no päris nii ma asja jätta ju ei taha. Hea kui vahetevahel tunnikegi tehtud saaks. no nagu varem.

aga tegelt on asi nii, et ma siin murran pead, kas minna homme dirndliga tööle vöi mitte. asi selles et peale tööd on oktoberfest jälle plaanis ja see jääb täpselt mul töö ja kodu vahele. ja kodust läbihüppamine tooks 1-2 lisa tundi sinna vahepeale. samas näeb neid dirndleid ja nahkpükse küllalt töö juures ka hetkel. ja mina vaatan küll mönuga, minu meelest väga armas. aga endal on vist ikkag iköhe... vöi teeb selle nalja ikkagi ära. siuke sarnane on mul nagu pildil... 

3 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Tegid ära? :)

Segasumma Saara hat gesagt…

Ja väga ilus komplekt on see seal ju.

Matinee hat gesagt…

tänkjuu :)) tegin ära jah :) ja ega kolleegid komplimentidega eriti kitsid ei olnud :D