Donnerstag, 8. September 2011

Room 317 baby

Mu uus kuum suhe läheb järjest kuumemaks, järjest magusamaks, järjest metsikumaks. Ehk seepärast, et vaimsel tasandil on klapp juba väga hea, muust üldse ei räägigi.... ja vôibolla seepärast, et me kumbki ei vôta asja tôsiselt. môlemil omad plaanid, môlemil vabadus armas, kumbagi ei huvita mida ta just teineteisest vabal ajal täpselt teeb ja mitu-setu suhet on olnud (vôi käsil..). tema kolib ilmselt järgmisel aastal USA-sse (tegu on ameerika-sakslasega) ära ja ega minagi veel täpselt ei tea, kus ma kasvöi kuu aja pärastki maanduda vöin. 
See selleks. G-ga sain ka täna täna kokku, otsisime maratoni stardi-paketi ära. s.t. siis t-särk ja number ja muud vidinad-kupongid, mis seal kaasas. Ja pärast käisime söömas. Tema prantsuse elegants ja viisakus ja stiilsus ja sharm paneb mul ikka pölve värisema. no mis teha..
Igastahes mulle tundub, et köik tutavad on ülihead treeningutööd juba teinud, ainult mina ärkasin alles eelmisel nädalal... T-särk on aga lahe, ROOSA! :D aga ilus vorm ja värv ikkagi ka mönus naiselik. Mehed on sinised. Lapsed kollased vist. Ühesönaga kuna mul hakkas süda ikkagi valutama oma näruse treeningu pärast, siis kobisin ikkagi peale me öhtusööki veel ujuma. See nädal peaks iga päev midagi teha veel suutma ja järgmine nädal siis laadnam. Pühapäeval 18.sept on see. Ja siis algab Oktoberfest! ;)
Väike pingutus tervislikuse suhtes on ikka ka tehtud. Kuigi ma miski suitsetaja pole, jäi halb harjumus kuidagi selle löputöö stressiga ikkagi külge...öhtuti väike uimastus. kuigi ma leian suitsetamise köige mötetuma asjana maailmas...aga no mis teha. ja mingi kiiv tahtmine ennast pidevalt reostada, et saaks siis puhastumisest taaskord mönu tunda, on nagu ikka sees. hobi mul siuke. nüüd olen kaks nädalat täiesti nikotiinivaba olnud ja kuidagi hea meel selle üle.
öhtul taakord ka ei söö väga. shokolaadi-ôgarlus käis ka siin vahepeal tüütamas, sellest vöörutan nüüd end ka. ma lihtsalt jään snickersist ja siuksest jamast kohe söltuvusse. iga päev üks vöitlus ma ütlen.
Seoses Oktoberfestiga, ei teagi äkki peaks endale ka vastava vormi ära muretsema. Need Lederhosenid ja naistele see Dirndl on ju nii kihvtid eks, ja nii populaarseks muutunud. Dirndl on siuke üsna lollikindel kleit, milles iga naine näeb vapustav välja. Kuigi G soovitas mul hoopiski miskitele Lederhosenite -sarnastele lühikestele pükstele möelda. See on nüüd miski siuke moodsam variant tema sönul ja pidi saledatel väga seksikas olema. No prantslase soovitused ma panen ikka körvataha. Aga näis. Mingit väga tüüpilist ma niikuinii ei oleks tahtnud.

Keine Kommentare: