Mittwoch, 26. Oktober 2011

Laul

Täna oli nii virr päev. hommikul sai külma dushi, hommiku päikse ja kohvi abil end öige positiivseks meelestatud. Lausa ülemeelikuks haibitud meeleolu löpetas metroos logisedes nagu välk-ja-pauksaadud tarretuma ja juukseid püsti ajav sönum. Ei miskit traagilist iseenesest, aga jöle ehmatavat. Ja alguses tundus ikka oi kui traagiline küll. Detailidesse ei hakka siin süüvima parem. Et mötted eemale saada, kuhjasin hunniku töökraami kaela ja nohisesin siis omaette... vahel küll trügis hommikune sönum jälle külmavärina lainega palgeile. Aga no siis edasi. Ega niisama naljalt pole välja möeldud töö ja töökohustused.
Kuniks tuli köne... mida olin oodanud juba üle nädala, ilma kärsitust kaotamatta. Ei suutnu ei istuda ei astudagi enam, nagu oleks köik kaalul. Ja tuli..positiivne ja väga meeldiv köne! Uued tuuled, nii palju uut öppida ja areneda, nii pönevas keskkonnas, ehk tiheneivaid suhteid Prantsusmaaga taas. See muidugi kaalus KÖIK kaalukausil jälle positiivsusesse nagu laksti. Ja hommikune muretekitaja tundus ka täiesti lahendatav ja tühine.Pea on mötteid - ideid täis nagu naksti. Olukord hakkas muidu ikka väga tuimaks ära muutuma... ja depressiivseks enesehaletsuseks.

Aga praegu vaatan Laulupealinna. Väga tore konsept ja lavastus. Väärt idee ja juba algus-klipp on väga möjuv! Peaks selle endale hommikuseks motivatsooni-palaks tömbama. Ja nii kahju on kui keegi välja hääletatakse alati. ehk see Justamendi laulja oma pisut suutmatusega oma zanrist sugugi välja astuda, pluss suutmatusega teiste lauljatega kokku laulda. (Kui ma veel väike olin, siis ma olin Lungesse meeletult armunud nii muuseas.. ) Teistel tuleb see kuidagi paremini välja. Köigil. Aga eks Kohila vöidab..vöi Kärdla.

Maskuliinsemast poolest... J-ga on vsjoo... taaskord :D  Vähemalt ei suuda ma teda ei näha ei kuulda hetkel. Jama on see, et me töötame üsna lähestikku, ja väike oht on sel maastikul kokku pörgata. Aga vähemalt on neutraalne pind.. ja BMW on siiski suur ja lai ... tema kabinett minu omast on 10 -15 meetrit..siiski. Aga tööl oleme tegelikult ainult ükskord kokku pörganud.

Lugesin just oma oktoobrikuu horsokoopi. Soovitas dieeti. Täitsa öige jutt , hakka vöi uskuma neid.

Ja kell on 5 hommikul ja und pole ollagi... liiga palju mahutas end ühte päeva ära.

Keine Kommentare: