Samstag, 8. Oktober 2011

Sailor

Mis selle uudihimuga oligi nüüd? Ajas kassi purki vöi miskit? Ma olin ka eile oma olekuga purgis mis purgis. Täna muidugi kôik jälle harasho. Toona, kui mind igasugu 'best' asjadega Frankfurti meelitati, ma ei läinud. Nagu kôigega, liiga palju 'beste' tekitab siiski teatavat skepsist eksju. No see selleks, tegelane otsustas siis ise ühe oma ärireisi Barcelonasse hoopiski läbi Müncheni korraldada. No eks ma siis lôbustasin teda terve öö läbi Müncheni. Oi kui palju ikka sellesse ööse mahtus, kui nüüd üksipulgi lahkama hakata. Üks pônev tegelane taaskord, pisut rohkemate elukogemustega, pisut väljakujunemate vaadetega. Ja kui suusapuhkusele peaksin kippuma, oleks mägimajake Colorados saadaval. Seda, et mina Coloradosse satuks, ei juhtu küll ilmselt ealeski. Mul pole kehas küll ühtki rakku, kes sinna reisida ihaleks. Tjah aga reede hoomikuks olin omadega läbi, mis läbi...terve nädal oli üsna insomniline olnud. Seega lasin jalga. Ilma vähimagi seletuseta, mul polnud isegi selleks jaksu. Magama ja pärast lôunat hüppasin veel tööle. Oejah see töö teema..kui eelmine koht oli nii organiseeritud ja hästi ettevalmistatud, siis see hetkel on siuke, et päevast päeva on üks suur külma vette viskamine. Ühest küljest väga häiriv, teisest jälle üsna arendav eksja hea kogemus. tuleb taaskord vötta mis vötta annab.
Täna ma olen löpuks täitsa välja puhanud ja röösa taas. Välja aga üldse ei kipuks, aga vaja üks kingitus leida. Täielik peavalu teema minu jaoks alati. Vaatan veel pisut Kolmeraudset ja siis vaja tegutsema hakata. Seoses sellega muidugi Raid ja Paetii väitlus. Kuigi minusuguse poliitilise vôhiku arvamus niimoodi järelemôtlematult oli Raidiga varasemalt ühte meelt, siis teda kuulates tundus see ärplemine ikka väga kitsarinnaline. Paet-i väited olid muidugi mônevôrra diplomaatilisemalt ära tôendatud. Nojah see teema on muidugi siinmaal teema number üks ja juba pikkkka aega. Ja nagu ühel talk-showl kellegi kabaristi pahameelega olen täitsa nôus..sellest räägitakse nii palju, aga liht-rahvale nii mittearusaadavalt ja selgitamatult... no mida sa sest EU teemast siis enam oskad väärtustada.

Ma tahan "Idiooti" näha! Kuigi see film paistab olevat kuntstiteos omaette...sellest raamatust olin omal ajal väga lummatud. Praegu olen aga lummatud Céline'i 'Reis öö lôppu'. Mu meelest väärib selles teoses iga fraas peaaegu tsiteerimist. Soovitan soovitan soovitan

Keine Kommentare: