Sonntag, 26. Juli 2015

Elu nagu filmis jätkub täie raginaga. Mötlesin, et ok aitab..see nädalavhetus olen vagur ja korralik. No looda sa.... Reedel peale tööd sain ühe imekauni ja armsa söbrannaga väikseks dringiks kokku ja siis pöhimöttelisel varisesin kokku.
Itaallasest restorani omanik tahtis lauäeval kokku saada, ütlesin Ära. Reedel kutsus J grillima, ütlesin Ära. Söbranna tahtis laup. löunal kohvile tulla....vabandasin jälle välja, Ühesönaga algas köik kenasti, aga laupäeva peale löunat läks gaas ikkagi pöhja jälle...ja veel kuidas! ja no siimaai.  Asjad on pöörased ja ei suuda üldse maha rahuneda enam. Selle vanamehega terve päev helistand ja nüüd sai veel söömas käidud.. Vanamees on vist tegelt Vale söna :))) Härra sobib paremini. Igavesti soffistikeited härra. Aga mulle siuksed ju meedivad. Standardid peavadki ju körged olema eks.  Lisaks helistas tüüp eelmise nv-se sünnipäeva peost. Köige ilusam kutt selllelt peolt. Ja helistas? Sakslane. Helistamiseni jöutakse siin ikka väga vaevaliselt. Ennem ikka chattitakse ja blabla. Ja siisküsitakse, et kas tohib helistada.  Mingis möttes ok...ma ei kipu tööväliselt üldse eriti toru töstma. Aga täna ma terv päev ju  toru töstnud.. Homme lähme koos jooksma :D  Elab siin lähedal. Hihih .. Muust nädala plaanist üldse ei räägigi. Täna sai kreeka jumalale ka Ära öeldud. Ta oli üks kes mu jooksu aja oli järgi tsekanud... tsekkasin siis ta aja ka.. mul oli pare aeg:))))Kutt ise jalgpallur jne.
Nojah nii palju Ära ütlemisi ja ikkag nii palju toimumas. Mingis hullumeelsuse dimensioonis hetkel sees..... ja  ega välja ei kipugi eriti. Ülejärgine nv ilmselt Sloveenias.

Keine Kommentare: