Montag, 13. Juli 2015

Supermodell

Hihi... täna hommikul hüppas itaallasest  kolleeg kontorisse ja  uuris, et kas on vöimalik, et nägi mind eile 'selles' linnaosas? oli jah vömalik, loivsin sealt läbi jah. Nagu porikärbes, vaevu suutsin sammu sammu ette tösta. Nii kuum oli. Samas pärast tegin tunnikese jooksu. Mulle sobib see jooksmine ikka paremini kui niisama köndimine ilmselgelt :))  
 Ütles, et ei julgend könetama tulla, polnd kindel kas mina....et äkki hoopis miski supermodell :)))) No outfit oli jh mul prillidest plätudeni nagu siin pildil.. muidugi pole mul siukseid jalgu jne jne. Aga 30 kraadi palavuse juures lihtsalt mötlesin, et ah mida kuradit. Mida vähem riiet, seda pruunimaks saan :) Ja ega tööl mind nii töesti ei näe :))) pluss päikseprillide asemel on tööl ikka korralik paksuraamiline prill ninal.
Novot siis... Modell :)) On kogu see viimase aja pealesunnitd dieedist miskitki kasu vähemalt.
 
 
No tegelt selle suure palavusega ju büroosse ka naisena miskit väga triiksärki selga ei topi (vaesed mehed oma ülikondadega  :-O)...ja kuna tegu prantsuse pangaga, siis niikuinii asi rohkem casual. Ütleme nii, et schick casual :) Meie osakond eriti...mu prantslannast kolleeg ja ma oleme oma kleidikesega ilmselt üsnagi silma jäänd. Reedel hüppas kontorist nii mönigi mees küpsise vöi shokolaadiga läbi :)) hahaa.. no armas.
 
Äh täna käisin arsti juures ka... reedel sai vereproov antud ja nüüd tulemused. See kilpkonn on törksaks muutund taas. Nii et tösteti tableti kogust 75 mg-le. Oejah kas peabki nüüd tableti peale jääma? Igastahes kasutasin olukorda ära, et arsti juures juba ja uurisn vaktsiini testi kohta. Söbranna ütles, et enne kui hakkad rasedaks jääma, pead kindlaks tegema,et kas köik impfid on tehtud ikka...mums-pumps  ma ka ei tea mis köik. Aga kust ma tean? Ja seda kas ma tuuleröugeid pödend olen, seda ka ei tea. Rohelist janti mäletan, aga pole kindel kas enda vöi vendade peal. Igstahes teetanuse süst tehti kohe ära.....selles olin kindel, et väga kaua möödas juba.
Haah ja ärge arvake et ma praegu plaanin rasedaks jääma hakata...eiei ... aga no kunagi aasta-pooletist pärast küll umbes. Lastele muidugi isa ka vaja vahepeal leida :)
 

Keine Kommentare: