Mittwoch, 22. Juli 2015

Oi vaata aga vaata.... tsekkasin järgi Oma eelmise aasta jooksu aja... miskipärast tekkis huvi, nii palju kaasaelajaid kuidagi...Ja no oma firmast olin naistest teine. Esimene teeb 6 päva nädalas trenni, teeb triatlonit ja maratoni, alkoholi ei joo, suitsu ei tee. Ja ma ole viimased nädalad ainult jooberdand ja Oma tervist rikkunud
 igal vöimalikul moel. Pluss 12 tunnised intensiivsed tööpäevad, korralik seltskonna elu ja 5 tunnised ööd ehk ja kogu emotsioonalne stress ja üle 30ne palavus. Kohati lööb värin juba sisse küll. Rääkimatta sellest, et trenni pole muidugi ammu teinud. Sööma olen küll jälle hakkand jah. See isutus oleks vöin küll veel mönda aega kesta muidugi :)) Tundus, et eelmine aasta ma olin ju palju tublim ja kiirem ja ilm ei olnu nii tappev..aga aeg oli 36minutit ja koht miski peale 2000  (no umbes 32000 jooksjat on ). Seekord oli koht 900 miskit. Saa siis aru. Peaks edasi Oma tervist rikkuma?
Ei aitab vist küll.. Mösjööst on üle saadud...löppes vist asi sellega, et nägin ta matuseid unes. Ja see oli ikka päris jube ... üles ärgates oli veel lein hinges ja ei saand veel kohe aru, et see ainult uni on. Pika peale toibuma hakates, oli kergendus hinges, et ta ikka elus ja terve ju tegelt. No mees vötab ise jälle pidevalt ühendust...aga noh mu jaoks on selle suhte matused peetud.  Kobib löuna prantsusmaale puhkusele homme ja Lubas igasugu kingitusi kaasa tuua. No teeb mis tahab, mul ükstapuha. Kingituste vastu pole miskit, aga mu pärast vöivad nad olematta ka olla.

Keine Kommentare: