Freitag, 31. Juli 2015

Oih

Nüüd on küll paras pörgu lahti läinud. Ükstapuha kuhu poole vaatad, kohe kutsub keegi välja vöi poeb niisama külje alla. Kolleegid vaatavad ka nii magusa naeratusega muukui......Täitsa löpp...see suvi küll saab sume olema... vöinoh ongi ju ...palav ja meeletu.  Kuigi hakkas suure depreka ja südamevaluga. Aga...egas ma ka pikk nukrutseja pole... Saan Oma jubeduse kätte paariks nädalaks ...tore on kui end neil päevil metroo alla ei viska vöi üles ei poo.... Aga siis läheb ju elu edasi eks...risti ette ammugi lööma ei hakka ;-) Pole nagu kombeks... küll jöuan vagur olla, kui mehele Ära lähen. Täna oli kolm deidi kutset..Pluss veel mingid muud...otsustasin hullu Antonise kasuks teisipäevasest peost. Ja oligi tüüp kellapealt mul töö juures vastas Oma kauni kabrioga. Jälle TT. Mul nendega mingi teema, meeldib muidugi see auto...Aga nüüd mingi Antonis Antoine asemel, ja valge kabrio TT, musta klassikalise TT asemel.  Ega ma ju ei teadnud esimesed päevad ta nime ja autost rääkimatta.. aga no kas pole paralleelid?
Aga tüüp on segane vist veits ikka... no siuke keda muu maailm ikka üldse ei häiri. teeb julmalt mis tahab. ..öppis eesti keelt täna "kaunis keha" ja midagi oli veel..Kreeklane. Kreeka keeles ütleks selle asemel tema sönul "Keha mille nimel vöiks surra". No vaadake vahet eks :))) Ime ka et Need pöhjmaa naised löunamaalaste ohvriks nii kiirelt ei lange. Eriti kui ei oska nagu kortsus kulmuga asjale vaadata ja usudki iga mehe söna :))) Aga jah... muidugi muutub see keha nii jumalikuks, kui pole lihtsalt aega süüa. Vöi sa  palavuse töttu lihtsalt ei taha süüa. Tänane menüü on olnud 5-7 kohvi/espressot, jogurtijook, ja kokteilid hullumeelsega.
 
Draamamees draamatses veel Veits edas, aga nüüd on mind vist igalt poolt Ära kustutanud. Jooksma pole veel jöudnud, tüüp kutsus küll veel kolmapäeval jooksma ja siis neljapäeval jalutama jöe äärde. Pole kuhugile jöudnud.. homme ehk saan pögusalt kokku.  Homme on härra ka plaanis. igatseb mis kole. Üleelmise nv vallatus tahab kokku saada.  Kreeka jumal on Oma pahameelest vist üle saand ja kontakteerib jälle..ja tahab kokku saada. Sebastiano, itaalia restorani mees, kutsus ka järve äärde... üsna ilus piirkond. Alpid taamaljne. Andku ainult laupäeval teada, kas tulen vöi ei...
 Ausalt öelda mul hakkavad asjad segi minema. Pöhjus selles ka, et lisaks kogu sellele kammajaale on ka töö juures ikkagi metsik stress. Mingeid ülesandeid täita jne, pole probleem. Aga ülemus närib emotsionaalselt...tal on mingi tösine probleem teatud tüüpi inimestega. Ja aina pönevamaks mul läheb. Eks me vaata siis mis saama hakkab.. no mina naudin mängu. Ja eriti end enam köigutada ei lase. Kuigi vastik on tegelt küll...   Pole harjund sellise närvide mänguga... Eile peale tööd oleks pea kokku varisenud.. tuleb sobitada.. Önneks mul on olnud kogemust siiamaani töötada väga heade ülemustega ja oskan nagu vahet näha ja natu eemalt asja kaeda. Aga kerge see pole.
Ühesönaga hullumeelne kogu see värk. Aga noh..parem kui igav igastahes ;) Ja töö teema suhtes on mul nüüd küll korralik väljakutse...aga väljakutse mulle ju meeldivad... sai seda siis ka mainitud, kui CEO-ga töö intervjuu oli :)) No vot...sain mis tahtsin.
 
 
Ahh hull kreeklane vaatas mu kätt ka täna.. elujoon on pikk, seda teadsin. Töö suhtes on mingi veider kolmnurk, mis on üsna ebatavaline... kaks teemat pörkuvad kuidagi omavahel..  ja siis mul on kaks abielu ja üks laps, vöi vastupidi..üks abielu ja kaks last..seda ta enam ei mäletanud, mis mida tähendas :))
 

Keine Kommentare: