Samstag, 22. August 2015

Kingad ja juveelid

Alejandro töi mulle neetult ilusa käevöru Santorinilt kaasa... Töeliset kaunis ja nii eriline!!! Seal kaunil Kreeka saarel ta vist enamus aja puhksest veetis. Piltide järgi paras paradiis. Käisime kokteilitamas.. Algul ehmusin jälle Ära, et no mis asja...Olen teda ju ainult kaks Korda pögusalt näinud. Öhtu oli ju ilus, aga... kahtlane et sest miskit saab. Ehmatasin ta vist niikuinii päris Ära... küll Oma perekonna dünastia teemaga, küll oma segaste läbielamistega :))) Jäi teine täitsa vaikseks.  Vöi mötles, et üksköik mis jama ta läbi on elanud... leidub hullemat :))
 Ja üldse... jällegi on puudu Need kihvad vöi miskit, mis minu jaoks meeste puhul nii oluline on... ja ilusad kingad. Söidab küll kabrioga ringi, aga kingad!!!!?? Ma mehi vaatangi praegu  esmalt kingade järgi :))) Mösjöö'st sain selle jandi kaasa ilmselt. No ja mu viimaste töökohtade töökaaslased on ka ikka parajd dändid ju olnud. Praegu mu lemmik ongi ei mingid börsidiilerd vöi kes iganes. Vaid körval kontori dändi jursit. Igavene arrogant. Aga no mulle naeratab küll väga laialt alati.
Homme saan mösjööga kokku. Vaatan mida ta siis tahab...
Ta töi ju mulle kogu muu träni körvalt veel mingi spetsid  löuna prantsusmaa sandaalid-asjad 'tropeziennid' kaasa...jalanöudest rääkides.. Viimasel ajal neid kinke muudki tuleb. No sobib ju.
Hmm Julianil on ka alati ilusad kingad ja valge triiksärk. Temaga pörutame  novembris Poola ühise söbranna sünnipäevale!!!! Idee on veel värske, aga vägev.
 
Ujee.. Stalker nagu ma olen, vaatasin kust Need juveelid tulevad...sest kvaliteet tundus ilmselge. Tekkis huvi noh..  
Heh sel hetkel kui ta mulle selle käevöru andis, vaatasin möödaminnes et nojah...ilus.... Aga praegu ma ei saa selt enm pilku pealt. See käevöru on lihtsalt..nii kaunis!!!!!
 
 

Keine Kommentare: