Mittwoch, 26. August 2015

Nonii, ma ei tea kui tark see nüüd oli. Peale löunat ainult aevastasin ja asi läks nohuseks.. Siuke palavikuline olek. Silmad pöletavad. Aga kasisin täna jooksma ikka. Ilm oli nii ilus ja kuidgi tundus et on vajalik. Jöudu jätkus ju küll...Aga palavik vist töuseb. Mis möttes keset ilusat suve külmetuda? No üks kahest, kas ma nüüd higistasin väikse pisiku välja vöi ajasin asja palju hullemaks. Eks homme näeb.

Teine asi on see, et sellest nädalast on isu tagasi tulnud. Eile söin lausa päris metsikult. Muidugi oli paha olla pärast jne. Äkki kogu see imelik olek sellest järsust muutusest jälle kehas.

Vöi siis pühapäevsest, kus ma terve päev väljas päikse käes olin ja siis olude sunnil löpuks Oma siidise kleidiga äiksevihma kätte jäin. Emotsionaalne jant niikuinii... töö juures. Asjad on päris hullud. Aga isu on tagasi, see ju tegel hea märk.

Miski itaallane Stuttgratist on suhtlema hakkand Ínternationsi kaudu. Kutsub veini-festivalile.. Haah Stuttgart? Rikas linn ja liidumaa küll...aga kui elad juba Münchnis, siis sinna ei tömba :) München on liaks rikkusele ja srav ja ilus. Täna ta mul igasugu lnkedin'des ka söber ja tuleb välja et pankur :)))  Meie pank kasutab ka neid depotpangana möningate fondide puhul. JPMorgani, Goldman Sahsi jne körval. Paras kompleks teema see investeerimis pangandus. Peale kriisis just.

Keine Kommentare: