Samstag, 29. August 2015

Alright...

Kell on kolm öösel ja ei saa und. Homme vaja enne seitset ärgata. Täna öhtul kella kuueni olin kahtleval seisukorral kas jöuan miskit alpide tuuri osas kaasa teha ikka. Aga siis Julian helistas... ütles et köik ..söök-ööbimine-blabla on organiseeritud ja saame homme hommikul seal kell 8 kokku. Rohkem polnd vajagi ... Mainis ainult, et vötaks sooja sviitri kaasa...hoolimatta sellst, et siin 35 kraadi kuuma, seal körgel vöib öösel ikka jahedaks minna...
Päikseprillid kúluvad igastahes Ära.. pole terve nädal magand. Nii palju Konflikte töö juures... konfliktid ainult bossiga. nii palju kui olen iseseivalt teiste osakondadega tegelend on köik väga harmooniline. Täna oli eriti tore miiting middle Office chefiga. No ta on mu vaieldamatu lemmik. Nii Noor ja nii selge ja nii tark!!! Paar muud koosolekut oli ka...ma ei tea mis see Chefin mul mötleb...täitsa lollakas.,, Öudne Konflikt, kui su ülemuseks satub täiesti oskamattu naine. Tark küll, aga juhtimise möttes täiesti oskamattu...Ei oskagi nagu seisukohta vötta, et mida teha..

Keine Kommentare: