Montag, 1. Mai 2017

Ich rieche dich immer noch..

nonii pikk nädalavahetus hakkab löpule jöudma. Sai üht-teist tehtud. Härraga ka...Kuigi alati kui ma teda jälle näen tekib mul väike stress. Olen ülbe ja oma otsekohesesuge isegi veits vastik.. Aga seda ta on öelnud, et talle mu otsekohesus meeldib. Vöörkeel ju ikkagi ja liiga palju keerutama ei hakka, et oma mötteid selgeks teha. Täna oli eriti ilus päev kuidagi... Kuigi algas minu turtsumistega. Ütles jah, et peab mu nordic stiiliga veel veits harjuma. Harjutagu aga. Aga ilus oli. Kui ta ära läks hakkasin mötlema, et kui nömedalt ma talle ikka päeva alguses ütlesin...Aga önneks vist sai teise poolega köik tasakaalustatud ja enamgi veel. Sest temalt tulid ka igasugu ilusad sönumid stiilis "Ich riehe dich immer noch", kohe kui koju jöudis. Jälle see lôhna teema... sellel on jah midagi maagilist. Aga ilus päev oli ja nüüd tuleb veits tegus nädal jälle. Samas tahab mind kolmapäeval Tegernsee äärde sauna viia, kuna mul see suur sauna igatsus. Miski Monte Mare , sellise vaatega siis ja järve ääres:

Keine Kommentare: