Donnerstag, 4. Mai 2017

Üllatused

Härra on täis üllatusi. Täna miski kella 11 ajal kirjutas teine, et tulgu ma korraks alla. Aga ma töö juures oma telefoni väga ei passi ja üldjuhul on see mul vaikseks lülitatud. Nii, et ma ta sönumit ei näinud ja et helistanud oli. Siis kui tsekkasin, oli muidugi möni aeg hiljem juba..ja kirjutas et jättis posti-osakonda mulle midagi. No meil assistent oli päevase posti juba ära toonud ja ma ei tea kas ta öhtu peale löunat ka veel mingi tiiru teeb. Ja üldse mötlesin, et kiikan sealt postist ise läbi...et muidu tuuakse kolleegidele kirju, arveid, lepinguid pankadelt ja siis mulle? Ei osanud nagu midagi oodatagi. Igastahes kobisin posti osakonda. Ja uurisin, kas mulle on miskit? Oli küll jah, aga security polnud seda veel läbi skänninud. No siin skännitakse köik ümbrikutest suuremad asjad ikka läbi. Niisiiis posti-sorteerija onu kutsus veel turva kohale, kadusid korraks mingisse skännimis ruumi ja siis sain oma pakikese kätte. Dallmayr on selline delikatessi bränd siin ja kotis oli ülimaitsev ja kaunisti sisse pakitud koogike :)) Selline armas nagu siin pildil keskmine vaarikas tipus :))


Just sobis ka pealelöuna magustoiduks. Väääga magus läbi-skännitud koogike oli :-)))) 

Ehk oli seepärast, et eile ta kogematta ütles miskit, mis mulle ei meeldind ja siis turtsusin korraks. No südamesse ma seda köike muidugi ei vötnud, niisama narritasin... vot siis :) 



Keine Kommentare: