Sonntag, 7. Mai 2017

mis ma jälle tegin? Ma isegi ei tea enam, aga ma arvan et ma ütlesin härrale iele väga ebameeldivaid sönu. Ta on nii läbi ja löhki armunud...üldse ei saa aru miks üldsegi :) , ja seega käitub ka nii armunult-totakalt. Ja mind see häirib.. No .. päris loll loogika ju mul. Reedel igastahes häiris mind alles ja ilmselt valasin oma tööstressi tema peal korralikult välja..ma enam ei mäleta kuidas. Ag ilmselt ütlesin üht-koma teist valusat eile.

Algas nii. Ma olin reedel jälle middle officine üksinda. Pidi tegema ja otsustama asju, millest mul ikka veel metsikult aimdust pole. Ühesönaga närv oli parajalt sees ikka. Ja löppkokkuvöttes ikka ei jöudnud köigega ühele poole, millega tahtsin.

Kella 17 paiku siis  härra kitjutas et läheb kolleegiga  öllekasse, et tulgu ka. Läksin kunagi siis järgi  Kolleeg on igavesti äge naine..kunagine stilist meigikuntsnik. Öhtu  jooksul tegi mulle veel meigi jne Mingi aeg tsillisime tema köögis siis taksoga edasi .  Ja maandusime löpuks mingis beauty  salongis hunniku moetegelsstega koos. No ausöna  eriline öö..ja mina tegin härrale  korraliku etteaste sellest, kui pealeiskaudsena ma kogu see jama minu jaoks on....Mötetu plika. Toredad inimesed  olid ju

eks ma ütlesin talle ka üht komateist ja heitsin ette. Terve päev on halb tunne olnud, sest ma ei tea ju ei tea kuida ma seda presenteerisin. Aga päeva löpuks tundus et täitsa ok...mees peab ikka teadma mis on minu väärtused. Ja kui tahab minuga olla, siis peab nendega arvestama-.

Keine Kommentare: