Samstag, 20. Mai 2017

nädal sai läbi...palju öpitud. Möne kolleegiga taas mingi barjäär murtud. Vigu tehtud jne. Aga önneks said vist köik parandatud nädala löpuks vähemalt. töö suhtes . 

Söbrannaga oli juba kokku lepitud öllekas nurga taga. Nii et viimse minutini higistasin veel ja siis minema. Firmast välja saades.. sain ümber nurga ja näen... tuttav mees...härra ju. Asjatab seal meie firma posti sissepääsu juures. PEa oli nii segi, et hetkeks tundus nagu miski unenägu köik...suures linnas. Siis näen et tal super suur lillekimp käes.... Kohe hüppan vahele, et mulle vöi? Ja nii see asi lahenes. Tavaliselt ma reedeti passin kaua kontoris, sest igasugu nädala tehingutel vaja bilanss tömmata jne. Ja ilmselt ta arvas, et teeb mulle üllatuse ja saadab stress päeva löpuks miskit ilusat. Önneks ma olin varem omadega valmis ja jalutasin just mööda! Sest postimees lilli niikuinii vastu ei tahtnud vötta. Jeerum see on tösine äri-ettevötte. Lillede kohale toimetamine  ei kuulu eriti nende ampluaase. Aga no härralt oli muidugi armas selline idee. Täitsa löpp. Ja kimp...pool mind. Ja mingid imeilusad eksootilised lilled, ma isegi ei tea mis nad on. .....Nojah. Ma olen veits sönatu siiamaani. Mida rohkem ma turtsun, seda ilusamaks need lilled mu arust muutuvad? 


Aga ma üldse ei kujuta ette, kuidas see asi oleks toiminud tema plaani järgi.... mina pusin kontoris oma numbritega ja äkki on postimees mingi lillekimbuga körval... ma ei kujuta ette mis kolleegid oleks köike möelnudja arvanud. 


No....lilled on ilusad..

Keine Kommentare: