Dienstag, 23. Mai 2017

printsess

mind koheldakse alates detsembrist nagu printsessi...küll üks, küll teine.. ja mida teen mina. No ma käitungi nagu printsess...siuke pirts ja plärts.

Nädalavahetusel sai härra meestekambaga tutvutud.. oli siin jälle üks korralik Bayeri pidu, kus mehed koos. Aga mees tirib mind ju igale poole kaasa muudkui...önneks üks tüüp oli veel seal oma uue söbrantsiga. teised on pereinimesed ja isad juba. Aga väga äge kamp.

Pühapäeval me käisime ta ex-i 30nda sünnipäeval :))))  No nad on pikemat aega juba head söbrad muidugi...aga nali ikka. Algul pööritasin muidugi silmi...aga siis kehitasin ölgu, et no miks mitte. Jälle hunnik uusi ja huvitavaid inimesi moe alalt. Täna sai ka ühe ta parima söbra ja ta naisega söömas käidud. Nendega lähme varsti Alpidesse matkama ka. Tundub äge nädalavahetus tulevat. Jöudsin restosse nati hiljem töö töttu..ja siis ootas mind väike pakike jälle. Härra oli eile-üleeile Dresdenis töö töttu ja töi mulle sealt miskit armast kaasa.

Ja siis peale öhtusööki kukkusin ikka jälle pirtsutama, et lähen koju, mul tööga hetkel stress. Ja seda argipäeva hommikut ma hetkel veel suhtesse sisse tuua ei taha niikuinii. Homme pean vara ärkama ka ja hommikuinimene ma just pole.

JA töö toob endiselt iga päev üllatusi.. ja stressi muidugi ka kui sa igapäev miljoneitega tegeled ja silma peal pead hoidma.

Keine Kommentare: