Sonntag, 7. Mai 2017

Oma laulud....

tundub et mina vötan seda möistust ikka palju ülekaalulisemalt kaasa kui südant..

See nädalavahetus oli taaskord jälle omaette klass. Kogu see reede show, millest mul siiamaani ikka veel halb maitse suus. Ma töesti ei tea mids ma köik härrale ette ladusin tol öhtul. Tema igastahes suhtub armsalt rahulikult köigesse...veits distantsi saavutasin nüüd küll. Ja ma ei tea mis ta kogu meie asjast nüüd mötleb. Eks näis. Ma igastahes tunnen siiamaani väga kehvasti ennast, see vist tähendab, et ma ikkagi hoolin omajagu temast.

Noh laupäeval ärkasin köva peavalu ja deprekaga. Aga kell 14 pidin ühe eesti tüübiga kes hetkel Schweitzis elab kokku saama. Huvitav mees, lisaks tuli välja et meil lausa ühiseid tuttavaid ja tal perel kodumaja sealkandis kus ma üles olen kasvanud. Jne. Terve pealelöuna sai temaga ringi jölgutud. Lisaks pidin veel öhtul ka ühe eesti mehega kodukandist kokku saama, kes spontaalselt reedel ütles, et lendab laupäeval siia ja saaks kokku. Temaga sain siis öhtu poole kokku. Ilm oli suviselt päikseline ja 20 kraadi. Palju värsket öhku  ja päikest, eesti keelt ja huvitavaid mötteid. Öhtul siis saime kokku ja läksime mingisse baari, kus ta üks tuttav Tartust töötavat. No super. Haarasin ühe eesti söbranna ka veel kampa, kes ka tegelt seda meest teab palju paremini kui mina. Olid vist naabrid lausa lapsepölves. Noh baaris sai sellist toredat asja jälle nähtud, et üks tüüp üle baarileti oli uurinud baaridaamilt, et mida ma juu tahan ja siis kokteili saatnud. Pärast ta haaras mu veel kuidagi jutuajamiseks kinni, itaallane, ja kirjutas mulle numbri kenasti salfrätikule. Siuke armas vanamoodne värk. Koju kobisin taksoga, ja taksojuht hakkas mulle ka keelt körva ajama. No püha müristust. Tahtsi veel kohvi jooma minna..ka vist itaallane. No vot siuke magnet siis sel ööl. Ja nii ta läks jälle. Kokteiliselt. Hommikul olid saadetud mulle selle kuti naiselt sönumid, et kas ta on minu juures ja et vötku oma lapse emaga ühendust. No pühamüristust küll. Minu juures ta muidugi polnud, ja sellise naisega vist küll elu ette ei kujutaks. Aga ehk see ongi normaalne? Tüdruk vist noor kah.. ja kutt näeb muidugi ääretult hea välja ja on muidu muhe. Et vist paneks muretsema küll.

Reedesest öhtust nende super khoolide fashion inimestega, on mul ka mingi paber taskus täis telefoninumbreid. Sain seal mönega jah päris paljudega küll päris hästi jutule, aga noh....töesti ei tea enam mida vöi kes vöi mis.


Aaah ja kui ma sell Eesti tüübiga linnas ringi töllerdasin nägin ju mösjööd ka...seda prantslast. Tema mind ei näind, sest söitis rattaga ja mingi seltskonnaga mööda ja tegeles pigem rattateele süvenemisega. Väga talle see rattasöit ikka ei sobi ma vaatasin..  Ja no üldse ...tekitas igasugu imelikke tundeid.

Keine Kommentare: