neljapäev, 11. mai 2017

pönevad inimeste uuringud mul hetkel käimas..öigemini meeste. Täna jälle peale pönevat ja ootamatusi täis tööpäeva koju loivates mötlesin, et ahhh mina enam ei viitsi. Vist olengi üksikuks loodud. Meestega ma enam toime ei tule, küll häirib see, küll teine. Kuigi eile leppisin oma härraga kenasti ära. Öigemini, sai asjad selgeks räägitud. Asjad mis ma reedel purjus peaga välja purskasin.. kuulasin nüüd kaine peaga ka üle. Möne asjaga nöustusin ja uurisin et misk siis nii? Noh vahet polegi... arvata vöis mis see pöhjendus on. Aga kas peaks selliste ambitsioonidega leppima, kui mul siiamaani on olnud palju tegijamad tegelased ümberringi..


Noja täna natu chattisin Eesti mehega, sest ta vötab ikka järjest rohkem taas ühendust. Rääkisin oma uuest tööst, tema oma eluolust. Küsisin, et kas on rahul. Ütles et on kuningas oma kuningriigis...no minu jaoks see tema kuningriik vist miskit pole. Mainisin viisakalt, et tore et kui ise rahul on, mis siis enam vaja...selle peale tuli vastus Päris rahul veel pole..Sa veel puudus......

Ja siis tuli veel voicemail ...teatud "avaldustega" mida eestlase suust ehk nii tihti ei kuulegi..... :-O  See laul taustaks

https://www.youtube.com/watch?v=I7a6aYHdlk4

Sellest laulust  nii palju, et meil oli köik läbi juba.. aga siis saatis mulle selle loo ja ütles, et see laul meenutab talle meie lugu......tegelikult on ilus. Ja eks oli ka.

Löpuks jöudis pulmakutse ka teise pulma kohale ... pulm on Glehni lossis. Nüüd vaja lihtsalt need suvised reisid paika saada. Päev südameid täis




Kommentaare ei ole: