Sonntag, 10. September 2017

Date..

mötled küll, et enam hullemaks ei saa minna....aga saab küll.

sel nädalavahetusel sain rekord deidiga hakkama. Nüüd köik ontlikud ja eeskujulikud, siin pole teile küll miskit lugeda. Reedeks oli deit kokku lepitud..kohtadest mis mees välja pakkus vöis järeldada, et mehele meeldib kvaliteet ja gurmee. No tore. Mulle sobib. Reedeks olin muidugi jälle läbi nagu kännuämblik, sest lisaks tööle oli ka öhtused plaanid tihedad ja uneaega terve nädal väga vähe. Aga no oli ju kokkulepitud ja mötlesin, et hüppan korraks ikka kohale. Enne tegin veel tunnike jooksu, et end kuidagigi üles pushida. Aga plaan oli kindel, väike jook vöi maksimaalselt kaks ja siis koju kobida....

Koju jöudsin alles nüüd... pühapäeva öhtuks....

Mees uuris veel reedel, et mis veini eelistan ja tema ettepandud valikutest pakkusin kohe Malbeci välja. Siis otsis mees armsa argentiina resto välja. Vöi pigem selline mönus väike baar-restoran. Mölemad jäime hiljaks, tema töö töttu, mina niisama. Jutt läks kohe kenasti lahti. Britt, inglane, aga india sugemetega. ja no tema aktsent ja siuke süüdimattu olek völus kohe ära. Teda ilmselt völus ka miskit... mu laadna olek vist. Ja mu telk-kleit. Nii nali kui see ka pole, kuidagi on nendel öhulisetel kleitidel, mis tegelikult figuuri ju täitsa varju jätavad, pigem palju suurem effekt kui miskit liibukad :) Tunnistas nüüd täna, et kui mind nägi tekkis kohe tahtmine see kleit seljast saada :))) No see selleks.  Mees on advokaat ja workaholic.

Paar klaasi veini, veidi argentiina snäkke. Siis mees lihtsalt töusis püsti, kummardus üle laua ja kukkus suudlema. Kuna see köik oli väga magus, ja eks ma teatud affekti seisundis juba kogu nädalast, siis ega ma väga sörgi vastu ka ajama ei hakand vaid läksin lihtsalt mänguga kaasa. Mees täna tunnistas, et sellist asja pole ta küll veel kunagi teinud.... no see selleks, on see niisama jutt vöi tösi...ei kaalutle sel teemal eriti pikaldaselt.

Palju aega enam ei kulund kui takso vötsime, ja plaksti tema juures. Vööras kohas ma pole juba teab mis ajast maandunud. Veel vähem vööras kohas maganud. Aga nii see seekord läks. Magamiseks teab kas seda just nimetada saab... Aga mind ei häirinud selle  mehe körval suikumine....viimased kandidaadid siin on nii ümber pöimunud alati, et hingata ka ei saa ja oled pidand end vabaks vöitlema öösel.. Aga seekord oli kuidagi ok köik. Oli lähedus, kui seda oli vaja ja öhku kui seda oli vaja..Inglane.. :) Ei häirind ka vôôras kohas ärkamine.



Noh ...järgmine päev oli tüdrukutega plaanid...ütlesin öigeageselt ära, et minust asja pole.


Voodist oli muidugi raske välja saada, aga siis tekkis kunagi peale löunat plaan vanniks...ma pole kümme aastat vannis käinud. Aga mönus oli, väga löögastav...temaga koos muidugi. Tahtis veel kuhugile spasse minna, aga sinna ei jöudnudki jälle. Väiksed uinakud vahepeale ja siis tekkis küsimus, et äkki peaks sööma ka midagi. Hakkasime öhtusöögikohti uurima. Igasugu Aasia värgid käisid läbi jne. Löpuks ta vaatas mingit euroopa köögi pilte ja arvustusi ja arvas, et lähme sinna. No miks mitte, kuigi see tänav juba ütles omajagu. Kalleim tänav Münchenis. Ja lisaks üleval asus kohe hotell 4seasons. Kah ütleb omajagu..

Ja mina ikka oma öhulises mustas kleidis..teist päeva järge. .

Kui kohale jöudsime.... siis selgus, et see üks shikimaid ja gurmeemaid restorane Münchenis üldse. Kohe kui sisse said, oli sada inimest sind teenindamas, kes vötab jaki , kes juhatab lauda, kes asetab su käekoti kenasti körvalasemele.


Ega me mölemad vist päris sellist värki ei oodanud. Aga no kui juba siis juba. Kohe kui istuma saime, tuli noormes aperitifidega. Et kas see see vöi see champanja. No kuna Taittinger oli listis, siis ilmselgelt vötsin kohe selle. Vaene mees, et selle kinni maksma peab aga no mis teha. Üks mu lemmikuist ja mitte köige odavaim. Kaaslane leppis valikutega. Mis tal muud oleks üle jäänudki eks :)) Restoran oli töesti ilus. Isegi ülishikklus ei häirinud peale maha istumist enam.  Ainult see et ma teist päeva järjest sama kleidi ja minimaalse meigiga kuhugile nii peenesse kohta maandun, see korraks häiris. No aga ka mitte kauaks :)

Öhtusöök oli kuue-käiguline, väga mönus ja magus ja maitsev. Väga hea vein. Muusika. Ja kogu ambienss. Pluss kogu teenindus. First class. Kuigi enne öhtusööki oli mul küll plaan, et täna öö ikka veedan oma armsas voodis. Siis muidugi nii see jälle ei läinud. Näitasin talle veel oma lemmik kokteili baar, mis oli 200 meetri kaugusel. Elava klaveri muusikaga.


Selline 60ndate New Yorgi stiili meremeeste baar, väga heade kokteilidega. Pluss see pianist. Juba eelmine kord ta mulle ääretult sümpatiseeris. Kuna seekord meil oli laud kohe klaveri ääres, siis juhtus nii, et kui mösjöö pianist väikse pausi tegi, siis ajasime pikemalt maast ja ilmast juttu. Mulle see vana härra nii meeletult sümpatiseeris juba esimesest korrast peale. Ja see kuidas ta klaveriga 60ndate klassikuid improviseerib on lihtsalt väga äge.

Ja noh, kuna mu kaaslasel oli kindel plaan, et mina ikkagi ööbin jälle tema juures.... ja mul ka midagi pakilist kodus ees ei oodanud, siis nii läks jälle.

Kunagi siis jätsime baari ja suundusime tema juurde. Tal oli vaja töö juurest läbi hüpata...no ok. Jäi niikuinii tee peale. Taksoga sinna. Siis ta vöttis oma kohvri ja otsustas veel mingi telco pidada. See oli lühike. Ja siis me jälle ei suutnud kuidagi end ohjes hoida. Mis vist väga möistlik pole, sest sellised bürood on ju korralikuld turvatud ja filmitud. Aga pole minu asi, minu büroo see polnud. Ja tema on Head of Legal. Mina lihtsalt nautisin mängu ja pönevust ja köike muud :))

No pisike kisma tekis ka eile juba, kus ma korraks uksi paugutasin ...

Öö sai täna isegi magatud täitsa hästi, kuni need körval asuva kiriku kellad jälle lööma hakkasid. See öö isegi keerutasin end ise ta kaissu, mida ikka viimasel ajal eriti kellegagi juhtunud pole. Ja temal ei paistnud ka miskit selle vastu olevat. Eks ma keerutasin end jälle välja, aga kiirelt jälle tagasi.

Nojah öhtul sain koju, et natu töö asjadega tegeleda, siis ta tahtis et jälle tema juurde läheks. Aga tegin ettepaneku, et vöiks natu puhata üksteisest ja mul teisipäevani niikuinii töö asjad koormaga kaelas. Üks uus teema, mida mina koordineerima pean jnr. Ei kujuta üldse ette kuidas edeneb. Igastahes ..vaatame siis teisip ;)


Jah puhkust on vaja...iga rakk ja lihas kehas annab tunda, mis köik nädalavahetusel toimus..




Haha ja köige suurem nali. Kreeka mees juba viimasel nädalal oma puhkusest vöttis iga päev ühendust ja löpus isegi helistas jne. Kuigi mu meelest tema poolt oli see teema, et tal on pere kellega tegeleda jne. Ja mulle sobis väga hästi. Mina teda ka pikemas perspektiivis poleks ette kujutanud. Ilus ja tegus nädal oli koos ja minu jaoks piisas. Lisaks tuli kohe Eesti reis peale ja köik muu. Rääkimatta nüüd sellest nädalavahetusest. Aga eile jöudis mees puhkuselt tagasi ja ründab mind järelpidevalt sönumitega. Et saaks kokku, kell seee, ei mina ei saa. Kell miski muu..Ei vastanud üldse enam. Nüüd teema, et miks ma ei reageeri...hmm.


Saksa mees saadab ka pidevalt mingeid linke. Viimati sellise
https://media.giphy.com/media/3oriO6qJiXajN0TyDu/giphy.gif


Et kah nagu veider...


Eesti mees ka ei suuda kohe ilma suhtlematta olla.











Keine Kommentare: