Sonntag, 17. September 2017

Järjekordne nädalavahetus

nojaa.. sain laupäeva öhtuks tervemaks küll. Kuna päris ok veel polnud, siis restorani valikuks andsin teada, et tahaks haiglasele kohaselt mingit korralikku suppi. Ehk kust saab korralikku suppi..ikka Aasia restoranist. Saatiski mulle jälle mingi 5 varianti, et vali välja. Saime siis ühes Jaapani restoranis kokku. Ja koju sain ka jälle nüüd pühapäeva öhtuks.  Ja juba teeb homseks plaane, kuigi olin veits skeptiline töö pärast, tulemas jälle üks tegus nädal. Lisaks neljapäeval tööga veel Oktoberfest ja teisipäeval kutsus Jerome ka Oktoberfesti ringile. Tahaks köike teha ja jöuda.  Ja tahaks ise ka teda juba näha jälle..
Restoran oli äge, ja siis kogu öö ja siis täna vahelduva eduga üksteiseümber läbijalöhki ümberpöimunult tukastades ja siis jälle sai pikalt pikalt vannis istutud. Ja hommikusöögiks plaanis mulle scrumble eggsi peekoniga teha...inglane nohh. Hommikusöögini jöudasime alles kell 8 öhtul. Tegigi mulle sooja mandliöliga massazi ka pärast vanni, nagu oli lubatud eks. Oli eile spetsiaalselt öli muretsenud. Natuke sai mingi filmi vaatamisega algust tehtud, aga päris öhtu oli juba käes. Seega kobisin koju ära. Saatis mind kenasti metroole.. ksis veel, et kuidas mul nahk on. Näonahk siis... et olevat mingi soft-habemeajamis-värgi muretsenud. Seekord oli okeim küll. Et vist enam ära ei parku ja nahka maha ei hakka ajama nägu peale eelmist nädalavahetust.

Homseks vaatab siis kreeka restorani.

Tegelikult peaksin ka magama ära minema, homme tuleb tegus päev. Ja kui tahan köik need värgid nädalaga kaasa teha, siis vaja nati normaalsemalt magada kah.

Ja täna telefoni kaedes oli punane teine sönumitest... kuidagi on köik kohe nii elevil. Kreeklane ei suuda üldse aru saada, miks ma talle ei vasta. Ütlesin, et rahu ärgu draamatsegu. Selle peale kostis et lihtsalt igatseb. Siis üks araabia prints. Siis Jerome üle pika aja. Pluss köike ei jöuagi üles lugeda. Tegelt mötlesin eile just väga Jeromile ja temaga ühendust vötmisele.


Aga mu venna kirjutas väga vinge artikli Umalehte

http://umaleht.ee/article/mida-poliitigu-reklaamva/







Keine Kommentare: