Freitag, 15. September 2017

My way :)

Missing your eyes and your lips
and your arms around me
and your thighs wrapped in mine
large kiss
deep hug 
kissing your neck and your ears
looking forward to you lying on top of me when I return     :))))
have a good day Rose
anything for dinner, as long as I'm eating you/off you
hold and kiss you soon
giving you a massage with warm oil, wrapping you inside me, eating together, then lying back and watching films
You can take the heat, not everyone can
pulling you into me


Nojaa massazi pakkus täna ka möni teine mees :) Üldse oli tänaseks rohkem plaane, aga valud löid sisse.

Nii et nädal täis siis meil :)))  mina haigenemas, tema istus just Löuna-Aafrikas Johannesburgis lennukile tagasi Münchenisse. Käis seal miskeid lepinguid negotseerimas. Homme vara-hommikul maandub siis. Näis kuidas mul tervis, aga larbin praegu hoolega teed ja söön puuvilju jne. et homseks ikka nati rohkem vormi saada. Haigeks küll ei saa hetkel kuidagi jääda niivöinaa. Täna oli päris vastik olla. Kuigi tööl olin kauem kui köik teised, siis köike ikka valmis sei suutnudki teha. Aga vahet pole, peaasi et nüüd haigemaks ei jääks.
Ja kui homme ennast kehvasti tunnen, kutsun ta ikka pöetama. Tundub, et tal pole ka miskit vöimalikult kiiresti kokkusaamise vastu...
See kaisus olemine ka..ma ju pole mingi kaisukaru, mul saab öhk otsa ja hakkab kuum ja ebamugav ja läheb higiseks jne, ja ma pole ühelgi mehe kaisus suutnud kaua püsida. Välja arvatud ehk see esimene prantslane G, kellega oma 6 aastat sai koos ära oldud. Ilus suhe oli. Mösjööga oli ka enam-vähem, olime ühtemoodi ja leidsime tasakaalu. Aga need viimaste paar teemat, pidin end lausa välja vöitlema, sörad vastu.
Nojah, aga temaga on nii, et kui ka keeran ennast eemale, siis üsna kiirelt keeran end tagasi tema käte ja jalgade ja mille iganes vahele, vöi siis kerib ta ise end mu ümber. Ja ei ole ebamugav, vöi öhutu vöi liiga kuum. Nii hea on. Kuigi vahel läheb ikka asi kuumaks jälle keset ööd. Aga no....esimene nädal eks. Kolm ööd ainult koos olnud :))))))) Naja ega vist suuri järeldusi siin ei tasu teha veel :DD

Pühapäeval vannis istudes hakkas mu silmi kirjeldama...rohekas, karamelli ja shokolaadi piiskadega, ja kuldse kaarega..jnen jne tal läks see teema korralikult edasi. Egas mu silmavärvi pole keegi eriti veel paika panna suutnud küll. Siis vaatasin ja vaatasin tema silma ja löpuks ei suutnud millegagi muuga välja tulla, kui et temas sellist kirevust küll pole :))) tumedad silmad...aga väga sügavad :))
Aga nagu näha, pea on täitsa segi  :)))) ilus tunne ;)

Ja ma igatsen teda enda ümber


Vaene mees...pea 11 tundi lennukis.

Keine Kommentare: