Dienstag, 19. September 2017


pea on endiselt pilvedes...ja keha rammestunud. Kuigi eile restos hakkasin vaatlema ja uurima, et teeb mees ikka showd. Olin muidugi väsind ka ja vaatlesin algul niisama mängu ja peaaegu ütlesin ka, et mees vöta rahulikult. Samas eks pilk vist ütles seda ka. Ja eks ta tunnetas ära..  Aga eks me mölemid ühed shöu tekitajad ole... Hellitab mind muudkui igasugu kaunite restoranidega. Eks me gurmaanid mölemad..
Homme saame jälle kokku. Pean oma Bayeri kleidiga ta juurde vöi öhtusöögile kobima, sest ülehomme on tööga Oktoberfestile minek, ja logish et panen kohe hommikul kleidi selga juba. Eile oli veits nalajkas seik, kus tal hammaste vahelt miski "marry me" läbi käis. Mul oli jälle nalja nabani muidugi...kahte nädaladki ei tunne veel.
Helistas just, sai töölt tulema. Mulle nii meeldib teda kuulata, ta briti aktsenti ja könepruuki. Minu keelt ta ikka irvitab, et nii ameeriklane. Ja aktsent..mainis et magu ...Dutch-Russian. Väga huvitav. Pigem siuke kui eesti inglise aktsent, mis on töesti kole :)))
Pikad päevad tal ja ta töö eetika on mulle sümpaatne. Ütles, et tema töötab nii nagu järgmist päeva poleks, aga teised siin Saksas töötavad nii, et aega on küll. Ja mina töötan ka pigem nii, ja asjad ei lähegi nii kiirelt edasi kui vöiks. Samas pikkade tööpäevade ees mul ka hirmu pole. Arvas, et ma peaks mingid riided ta juurde viima, et ei peaks koguaeg asju kaasas kandma. No ega ma selle peale midagi kostma ei hakand, muigasin lihtsalt omaette.. et rahu rahu.

Siis tuli see printsessi teema jälle...

Täna kirjutas vanaema mulle, et see Eesti mees käis tal külas. Noojaa selle eestis oleku ajal jöudis ta ju vanaemaga tutvuda küll, lonkis mul ju nii jöulude ajal kui nüüd suvel ka järgi. Vanaemale ta meeldib. Ja nüüd oli lihtsalt vanaemale helistanud ja tal külas käinud.Olevat kolm tundi juttu ajand. No jeerum küll.

Saksa mees ka..vaatasin, et ta on instas meie koosolemise pilt profiiliks pandud. Ei mitte önneks meie kaks pildil, aga üks ühine ilus hetk jöe ääres. Minu tehtud pilt.


Keine Kommentare: