Donnerstag, 21. September 2017

Kurnjau

Ja kulla mehed, tehke aga kingitusi. Köik vötan röömuga vastu ;)  aga minult ärge küll miskit oodake. --inglase suhtes tekkisid eile väiksed kahtlused...pingutab seltskonnas veits nagu liiga üle. Aga no kahte nädalatki pole möödas... hommik oli ikkagi tore. Pidin varem tööle kobima, pakkis mulle veel coca cola kotti, et ehk kulub ära energiat. Ja nähes minu kahtlusi, mees hullub ise järjest rohkem. See on nii veider fenomen. Las siis hullub..vaatame.


Täna käisime firmaga Oktoberfestil. Ühes telgis oli pool firmale reserveeritud...ehk siis vist oma 500 kohta ikka. Söök ja ölu firma kulult. Köik kulutasin ära. Lisaks huvitavad diskussioonid töökaaslastega. Eriti ühe vanamehega, kes meil tiimis vanim ja erudeeritum olija. Mul veel viimane kuu prooviaega, ja ausalt öelda ikka pelgan natu...sest ma ei tule ju treasury teemalt, aga hetkel olen nii finatsi sees kui olla saab.  Aga tema ütles, et mina olen kindel deal, firma mind enam minema lasta ei taha.  Mainis veel, et ma teen tööd praegu kahe inimese eest. Ja veel seda, et ma teen hästi kogu jama ..... Me oleme tööalaselt parajalt kakelnd.  Jah Ma olen Mid Offices töesti ainuke hetkel, kui varem oli 2-3. Liiga üle-liia töö töttu ka just kurtma ei peaks. Lisaks vötsin ju möne Backoffice teema endale kaela. Aga no koormus ei tapa küll hetkel.

Keine Kommentare: