Montag, 11. September 2017

Miks sa murrad mind...

pea on pilvedes...noh teades mu viimase aja suhtlemisi, siis tulen üsna kiirelt sealt pilvedelt alla ka. Ja kui mingi selgusehetk majas, siis on löplikult korralik plokk ees. Ja üldse ei saa aru, kuidas üldse selline teema tekkida sai. Aga mulle on väga oluline ka kui ambitsioonikas mees on, ja kui irevil tal hambad on.

Praegu ei tea, mulle meeldib, et tegu on väga edasipüüdliku ja konkurendi-aldis mehega. Lisaks tal on seda inglise ja kuumaverelisuse segu. Lisaks on tal väga hea huumorisoon. Lisaks piisavalt segane. Armastab kvaliteeti. Cambridge juurapaberid taskus, vandeadvokaat.  Piisavalt ülbe ka..

Täna terve päev kirjutanud. Loeb tunde :) Homme lähme mingisse Aasia kohta sööma. Lahe sest homme on töö juures paras stress päev. Pean mingi workshopi meie chefidega läbi viima. No vähemalt on öhtul mida oodata. Mees ise istub veel büroos, sest vaja mingid lepingud ülehomseseks Löuna-Aafrika reisiks kokku klopsida.

Täna oli veider teema ka veel öhus. Linkedin'is vöttis keegi mingist Treasurers Exchange organisatsioonist ühendust, küsis et kas ma spontaanselt Group Treasurers Exchange üritusest ei taha osa vötta, mis Münchenis täna-homme aset leiab. Öhtul networkingu üritusest ja homme siis kogu ettekannetest jne. Ma muidugi ütlesin kahetsusega ära. Kahetsusega, sest piilusin agendasse ja suured mehed on kohal. BMW Treasurer, Ebay CFO jne. Mees veel kirjutas, et väga kahju...et vöttis ühendust kuna ma nende osaliste listis olevat ja advisory boardi soovitusel kuidagi olin lisatud. Täitsa nali, mul polnud tänaseni mingit infot selle kohta.

Nüüd kirjutasin mehele, et mul koorub löua pealt nahka tema pärast maha... teate küll seda värske ühe-päevase habeme kriipimist ehk.. Ja nahk on mul örn. Kaela peale suutis ka möne märgi jätta. Eile peegli ees seda nähes kiljatasin, et kuule sa oled mind korralikult ära märgistanud. Mees naeris ainult, ja mainis, et palun väga vöin teda ka ära märgistada. Aga nüüd siis selle jutu peale, mees kohe helistas ja muretses et mis nüüd teha :)) Noh mitte et muretses, pigem irvitas. Aga hakkas siis googeldama, ja käsksi oliiviöli vöi kookoseöli peale kanda. Aga mönus oli teda kuulda. Tal on nii sofisticated briti inglise keel. See ka pluss-punkt asja juures, et ehk saan inglise keelele veits lihvti. Juba öpin uusi sönu ja väljendeid jne.. it was sublime... stroke eachother,  presumably, incessant

Haha ja no mehe ütlemised.. kui mingit täitsa loba ajama hakkasin üleeila, siis mees vaatas sügavalt silma ja  ütles shut up and be beautiful. Ise ka muidugi kukkus kohe hirnuma selle väljendi peale. Aga no ennem mul sellist meest vaja, kui need eelmised, kes keel ripakil oleks köike teinud ja mitte midagi öelnud kui ei oleks sobind.

Hehh loen mingeid Anu Saagimi nöuandeid siin. Päris asjalikud. Kui kunagi alguses mulle tundus see naine natu nagu liiga ülevoolav, siis nüüdseks on mulle ta meeldima hakand.. See nöuaenna sobib vist köige enam:

"Mehega pole kunagi mõtet abielluda tema ilusate lokkide, suure riista või vinge huumorimeele pärast – ikka mehe aju on see, mis päeva lõpuks enim rahuldust pakub ja su õnnelikuks teeb"

Keine Kommentare: