Sonntag, 1. Juli 2018

täna valusid polnud..magasin ka vahelduva eduga jälle löunani. lihtsalt raskus oli. Siis magasin jälle.. Siis päevaitasin.. siis sain paar ilmselgelt head nöuannet teemadel mida ise olen ka viimastel aegadel juba mötisklenud.. See andis ainult hoogu ja motivatsiooni juurde... See suur shokk on nüüd tegelikult läbielatud ja asjad hakkavadki vaikselt jälle normaliseeruma. Keha ju ka juba ütleb, et aitab!

No ma ei tea mida enam nende deitidega teha niikuinii, millega hakkama olen saanud... eelmise nädala armas Bayeri tüüp, kes tegi nüüd söpradega rattatuuri Viini... temaga oleme koguaeg suhelnud jne. Armas on ta..aga ma vist liiga printsess tema jaoks.. Aga juba pakkus abi kolimisel jne. Homme öhtuks nad on oma tuurilt tagasi

Vaatame eks..kolimine läheb mul korralikult maksma tegelt. Täna käisisn seal korteris läbi et praeguse üürnikuga veel läbi rääkida, mida ma üle ostan jne Köögi vötan raudselt üle. Paarid kapid saan lihtsalt kauba peale ::)))
Kuigi...see piirkond  on nii äge, nii hea tunne on sinna minna.  Aga kui majja läksin, siis tundus imelik ...ei mingeid marmortreppe enam nagu mul praegu on... Aga korter on lihtsalt väga äge... 


Keine Kommentare: