Donnerstag, 19. Juli 2018

Metsas

Ma nüüd kenasti Eesti metsade vahel puhkamas..Eile maandusin öösel. Jäin söbranna juurde..magasime mõlemid lõunani ja siis panin lõunasse. Juba ärgates vaatasin lihuniku sõnumeid, et tsekkab pileteid Eesti just.. Nii armas. Eks see meeldis, aga eks see pani kukalt ka kratsima, et kas ma viitsin temaga siin tegeleda. Pileti varjandid (õnneks) vist väga head polnud.. Aga ta kibeles isegi lihtsalt selle pooleteise päeva pärast siia tulla. Tõin ta siis maa peale tagasi..

Lisaks tahtis mehhiklane ka juba mõnda aega kokku saada..mainisin, et tulgu Eesti siis saame. Hakka kohe uurima, et kas viisat on vaja.. no muidugi mitte. Ja nüüd tsekib lennupileteid..:)))

Sõbranna juba naeris, et tulevad mehed koos käsiskäes :)))

Aga ma olen rahulik...nii spontaanselt pole eriti lihtne siia pileteid saada...vähemalt otselennuga :) Nii et ei lähe siin mingiks rabeluseks..

Ilmselgelt on lihunikul hetkel suuremad shansid..kuigi paar asja täna pani natuke kukalt kratsima..mis ma avastasin..eks me vaata neid asju kui tagasi olen.

Keine Kommentare: