Sonntag, 8. Juli 2018

Äkshion!

Aaahh kui vinge nädalavahetus mul oli! Lihunik reede hommikul hakkas uurima, et kas ma Raftingut tahaks temaga teha. Ma korra viskasin videole pilgu pale, et mis see rafting siis on..
Saatis selle lingi

https://www.sportschau.de/av/video-rafting--wildwasser-abenteuer-im-oetztal-100.html


Ja muidugi olin nöus! Mees siis kohe hakkas helistama ja uurima, kas kohti on veel. Oli. Möeldud tehtud, padavai Austriasse metsikuid jögesid vallutama. Arvas veel, et mötekas juba reedel koha peale ära söita...öige..2-3 tundi söitu ju ikkagi on. Kohe oli tal ka hotell bookitud. Ja nii see plaan tekkis.. Kell 10 reede hommikul. Üritasin siis vöimalikult kiirelt töölt ära saada, et asjad kokkupakkida ja saaks minema pörutada. Saingi. Asjad kiirelt kotti. Käskis matkasaapad ka kaasa haarata, et pühapäeval ehk teeme mingi mäetuuri, kui niikuinii juba Alpides oleme.

Mingi hetk oligi siis mees kohal ja söit läks lahti. Hotell oli väga armas traditsiooniline Alpi hotell. Läksime veel öhtust sööma linna peale. Öhtu oli mönus, restoranis mängis live bänd...jne

Ja oligi järgmine päev.

Eks närv oli ikka veits sees... täitsa uus asi jälle. Ja esimene tuur oligi selline sissejuhatus rohkem teemasse. Mees oli peale-löunaks veel ühe tuuri bookinud ja vot siis läks action lahti. Siis pidi töesti töötama, et jöle-pööristes ellu jääda :)  Lahe grupp oli ja lahedad giidid nö. Algas muidugi nii, et nägime kuidas üks paat kohe stardis tagurpidi keeras...ja no see jögi oli juba kiire ja metsik. Et tekkis väike paanika moment. Aga meie paat pidas korralikult vastu..Lisaks minu kaaslane on seda juba omajagu teinud ja paras proff. Giidid olid ka röömsad, et üks proff ka paadis, see alati aitab. Eriti kui peaks töesti jöe peal miskit juhtuma. Igastahes hullult pönev oli. Ja nii uhke tunne oli, et siukse tegija kaitse all ja kaisus olen :))  Kahe tuuri vahel vedelesime veel Spas... pilguga mädegdesse.. Öhtuks söitsime tükike maad edasi ühe imekauni järve äärde siin. .. see tähendab Austrias siis.


Matkama ei jöudnud, kuna eile veetsime veel pikalt niisama aega sumedas suveöös. Üles saime kell 11-12 alles ja selleks on mägi küll juba liiga hilja.

Jalutasime niisama järve ääres ja nautisime kaunist vaadet ..ja teineteist.

Mees üllatab pidevalt..

Oeh ja siis veel sain teada kui tegija suuskaja ta on. Selles videos on tema üks kambast..

https://vimeo.com/73075563

Suu jäi ammuli..see on lihtsalt nii äge!!

Ühesönaga oli väga armas nädalavahetus. Ma ei oska seda meest üldse kuidagimoodi veel kirjeldada...pole absoluutselt minu tüüp tegelt :))) Aga köik need meie kohtumised on väga intensiivsed olnud ja ilmselgelt see asi jätkub veel. Ja need pisiasjad mis mulle veidrad tunduvad kaovad kuhugi teiste ägedate teemade taha ära... Terve nädalavahetus koos seigeldud..ja järjest rohkem üksteise küljes kinni...minu jaoks polnud ühtki minutit, mis oleks häirinud...temal vististi ka mitte.. Löpuks olime parajad kleepekad..


Haha järgmine nädalavahetus lähme vöibolla suusatama :)))

Keine Kommentare: