Dienstag, 17. Juli 2018

Keeristorm


Lihunik tuli eile ka minu juurde, sest ainuke variant veel teineteist näha oligi eile. Täna mul oli siinne firmade jooks plaanis ja homme juba lendan. Muudkui nurrun ta tähelepanu käes ja naudin ta lähedust. Hea on koos.

Mees pani mulle nädalavahetusel hüüdnime......keeristorm :)))  No niimoodi polegi nagu kutsutud veel..


Täna siis jooks oma neetult valutava ribiga ja teibitud küünarnukiga. Ja veel korraliku alkoholiga veres ilmselt nädalavahetusest ja ainult kolm tundi öösel maganud. Lisaks tegime veel eile ka paar ölle. Kahtlesin, kas üldse läbi jooksen distantsi. Vöi vahepeal lihtsalt löhkeb midagi rinnus, vöi kukun lihtsalt kokku. See valu on nii intensiivne, kui mingi vale poosi vötan, sügavamalt hingan vöi aevastan. Natu paneb nagu muretsema, aga üldse ei kujuta kuidas Eestis arsti juurde saamisega lood. Olen ainult igasugu jama kuulnud.

Köigele lisaks löi poole jooksu pealt korralik äike sisse.. no ikka müristas ja paduvihmatas. Aga see tuli tegelt isegi kasuks vist. Päris mönus oli :))) Ja no kindlasti teistmoodi..

Aga..jooksu aeg oli sama hea kui eelmisel aastal, kus ma olin ikkagi rohkem treenitum ja ilma igasugu lisa-löbudega körval. Oma front-office kolleegist (mees) sain parema aja, aga boss oli ikkagi kiirem. No parem ka vist nii :))

Homme veel päev otsa tööd rabada ja siis öhtul lend Eesti!




Keine Kommentare: