Mittwoch, 4. Juli 2018

Kurva lilled...

täna saime Eesti tüdrukutega kokku ... See tüdruk kes meie seast nii järsku verevähi töttu lahkus, oleks täna 40 saanud. Seega saime köik kokku, et teda mälestada. Ilmselt önneks, aga minul temaga meeletult lähedast suhet polnud...seega on ka veits lihtsam ilmselt. Mulle oli lihtsalt köik see...ja endiselt on ikka paras shokk. Shokk on see niikuinii köigile. aga ju siis nii pidi minema ja nii ongi parem...ega ta önnelik tüdruk just polnud..

Nojah mina ei saa endiselt oma deitimiste ja lolluste reelt maha. Eelmine nädal suutsin pühapäevani rahulik püsida, aga siis sain ikka ühe kuuma musta mehega kokku ja kuna tuju oli just selline...chill...siis lasin asjadel kujuneda nagu nad kujunesid.. Käisime algul söömas, veini oomas, siis ta töi mu koju ja kuna juttu jätkus kauemaks...siis jätkuski öhtu... 
Ja ei kahetse...oli elamust väärt... Ei saand seesamune ka mu siidisest kehast..eeh nahast ikka.. üle ega ümber. Suhtleme pidevalt..prantslane. See nädal ei tööta, kuna vist on burnoutile üsna lähedal ja arst käskis vähemalt nädala puhkust vötta. Tal ka jälle korralik vastutus ölul.. 

See selleks...Esmaspäeval sain veel ühe kreeklasega väikseks after-work dringiks kokku, tore oli, aga mul pole mingit huvi. Töö on hull...kui ma paari nädala pärast puhkust ei saaks, peaks ka vist burnouti pärast puhkust vötma. Samas ...hoolimatta kogu pingest, ja et päev möödub käsi pulsil ..ja töölt välja saan hingeldades...nagu oleks maratoni jooksnud,...on ikkagi nii mönus ja hea tunne. Need on nii pönevad teemad millega tegelen ja nii pönevas firmas.. ja nii juhtkonnale ligidal. 

Aga jah täna...pidin taas tüdrukute seltsist veits varem lahkuma.. sest tundus nagu ainuke päev, kuna saaks selle lihunikuga kokku taas...oli nagu tahtmine. Restoran kus istusime, oli mu kodust niikuinii 7 minuti kaugusel, nii et ootasin ära kuna mees teada andis et kohal ja panin kodu poole jooksu.. Poiss ootaski trepil lillekimp käpus...:) Selline lihtne ja armas! :))


Paraku vist ei miskit mulle....Ma olen ilmselgelt juba liiga nahhaalne selliste süütute ja südamlike meeste jaoks. Sellest hoolimatta oli tore temaga juttu ajada ja aega veeta....kurameerida :)))) 
Teeb juba plaane nädalavahetuseks.. Tahab mind kolimisel aidata.. 

Ja need suudlused...need ajavad ikkagi pölved nörgaks..

Aaah ja tal on nii äge uunikum pörnikas!!  See on nii naljakas, et ta just täna ka mu juurde sellega söitis, mitte oma normaalse autoga. Sest ta eelmine kord mainis küll, et tal on siuke auto, aga peaaegu keegi ei tea sellest.. eriti nagu ei eputa sellega..

Aga auto oli töesti vinge! Midagi taolist..aga ägedam..


No loodetavasti ei lähe siin miskiteks südamete murdmisteks lahti...



Keine Kommentare: