Donnerstag, 26. Januar 2023

30 päeva

 26. Jaanuar 2016


You should have clear goal


Choose your thoughts, print your believes 


Always over-deliver


You become, what you think about


Fake it until you make it


30 day test:

- Control your thoughts

- Save 10% of every Euro what you earn

- Imagine / Concentrate on your goal every day 


No vaevalt ma toona seda 30 päeva testi väga läbi tegin. Ilmselt mingi siht oli silme ees küll, mille nimel ma ka iga päev töötasin. Aga see säästmise värk...no ma olen niikuinii säästliku loomuga. Nüüd olen küll hakanud kvaliteedile rohkem rôhku panema, mis on ilmselgelt ka kallim, aga üle-ostlemisega pole iial tegelenud. 

Praegused sihid - et suudaks lihtsalt olla normaalne ema ja abikaasa ilmselt (seda ka kindlasti rohkem kui 30 päeva :)) Lapsed muudavad päris kenasti prioriteete. Ja üks selline väga isiklikumat laadi teema, mille kallal vaja töötada, muidu lähvad asjad lappama. Rasva ka ei tahaks minna. Môned kilod on niikuinii juba ülearu, aga no see pole mingi eraldi siht eks. Sporti vaja lihtsalt rohkem teha, sest söömisega probleemi pole ja magus endiselt ei meeldi. Kuigi jah see 30 päeva oleks just ôige ehk selleks, et mingid sööginormid paika saada, et keha ära harjuks äkki. Suuremate sihtide jaoks on asi ikka väga lühiajaline. Pidev asjaga tegelemine on see mis sihile viib eks. 

Keine Kommentare: