Montag, 30. Januar 2023

Must

 28. Jaanuar 2016


Black is traditional


Sinu ônn ja heaolu on vaid sinu enda teha! Ole oma elu juht


The future is looking bright


Sünnipäev oli. Mägedes ikka, seaprae, koogi ja shampaga. Abikaasal oli reedel töölt tulles juba kast mu lemmik Ruinart Roséd kaenlas. See vist hakkab sünnipäeva traditsiooniks saama :-) Mulle sobib. Veidi suusatamist, kôrtsis môned napsud ja joogid. Kôrts laulis veel rôômsalt omaniku Hanspeteriga esiotsas sünnipäevalaulu jne. Üks gondli-mees Luis andis kommi. Ôhtul panime ämmaga veel kahele shampale päkad peale. Ühesônaga täitsa vahva oli kôik. 


Musta värvi juurde, eks mulle see meeldib riietuses jne. Ja eks nime pärast ka kuidagi omane. Kui nimevahetuseks läks, môtlesin, et ei harju uue nimega iial ära ja jään veel vana pikalt igatsema. Ei jäänud. Ja nii vôôraks on see nimi jäänud üleüldse.

Ülikooli alguasaegul seisin Tallinnas kuskil bussijaamas, üleni musta riietatud ja toona oli must poisipea ka veel (söbranna ôde ôppis just juuksuriks ja katsetas meie peal igasugu lôikusi. Eks ta vist ise ka ei plaaninud mind nii lühikeseks pügada ja oli ka veidi ehmunud.. aga lôppkokkuvôttes oli täitsa äge tulemus... kui natu välja oli kasvanud :)) No igastahe vaatas üks vanadaam mind pikalt ja ütles, et olen nagu prantslane - need loovad maailma-moodi, aga ise käivad ainult mustas. See jäi kuidagi väga meelde. Äkki seepärast on mul nii palju prantslastest sôpru, kallimaid ja elu Pariisiski seljataga. Ei tea kunagi, mis pisikesed nüansid sind môjutada vôivad.. alateadlikult. 

Keine Kommentare: