Dienstag, 3. Januar 2023

Tollased lubadused

 3. Jaanuar 2016


Aitab môtetutest ja pealiskaudsetest suhetest.

Prantsuse keel 

Finance teadmiste süvendamine. Pluss veel mingid Project/Process Managemendi kursused vôtta

Vähem alkoholi ja suitsu

Suvel Silveri ja Imre külastamine

Don't procrastinate, act!


Näed siis. Ilmselt suhete môttes olin veel mösjööst üsna haavatud. See oli üks igavesti kurnav kokku-lahku-suhe, milles mina ootasin raudselt terve see aeg rohkemat, kui mehel üldse plaanis oli. Aga eks sellistest asjadest saab ju alles hiljem aru. Kuna suhtes oli ilmselgelt ka palju kirge ja kauneid momente, ta nii kaua ilmselt lohiseski. Naljakas on see, et ta kirjutas täna öösel mulle fb-s, soovis head uut aastat ja uuris kuidas mul ja mu perel läheb. Meil on tollest ajast, kui asi ikka lôplikult läbi sai,  üsna null-suhtlemist olnud. Eks tema mu postitusi on näinud, muud nagu miskit, kuigi mingid aastad oli ta ikka igalt poolt ära blokitud. 


Teiste lubaduste kohta ma ei oskagi midagi öelda. See viimane on ilmselt igaastane. 

Seda, et ma mingil ajaperioodil suitsetasin, teavad vist küll ainult väga vähesed. Ma olin siuke, kes öhtul enne magamaminekut peale paari klaasi veini paar kuni viis sigaretti alla neelas. Muidu ei teinud, isegi pidudel mitte vöi muidu seltskonnas. Aga see on küll nüüd täielik minevik ônneks. 

Seda kas tädipoegadele külla jôudsin, ei teagi. Aga mingist aastast ma olen vähemalt ühte ikkagi iga suvi külastanud. 

Muud teadmised on süvenenud asjaolude käigus.

Prantsuse keelega on lihtsalt nii, et vahel vôtan ette ja siis jälle paus. Vahel kaen hommikuti prantsuse hommiku tv-d., ja siis jälle ei viitsi. Kuigi see Télématin on mulle Pariisi aegust küll kuidagi lemmikuks jäänud. Aru saan muidugi liiga vähe endiselt :-)) 

 

Selle aasta tähtsamad paar lubadust on peas olemas küll, ja eks need on nüüd rohkem pigem pere ja emadusega seotud :-) 

Kui ainult suudaks olla pädev ja kannatlik ema ja naine ja sôber oma kôige armsamatele... 

Keine Kommentare: