Montag, 16. Januar 2023

Ebamugavused

16. Jaanuar 2016


You got to get comfortable with uncomfortable


Don't ask for security, ask for adventure 


Kui seda viimast ma olen vist alati kôhutunde alusel järginud, siis see esimene ütlus on nüüd selline, millega ma endiselt vôitlen. Ma olen ikka vahelduva eduga enamasti alati selline mugav olnud. Aga saagu see siis selle aasta motoks. Kôikidele edukatele inimestele ümberringi, alates oma abikaasast, on see enesestmôistetav teema. Aga mulle...alates sellest kuramuse koristamisest ja perenaisendusest. Ikka veel harjun ja harjutan. Ma olen geenidelt siuke räpakoll ja tolmurullid ei häiri. Ja siis on paanika, kui keegi spontaanselt külla tahab tulla. Nüüd vôtsin asja ikka kätte, väikse lapse tagant koristad ju niikuinii koguaeg. 

Ja teisest küljest mida ma siin sôiman, ma olen ikka päris rôômus ja rahul, et ei pea veel kuskilt koosolekult koosolekule hüppama ja üritama tark ja asjalik olla. Saan kodus oma ôpingutega tegeleda ja no poisi tegemisi ja arenemist jälgida on niikuinii nii ääretult vahva. Nii, et omamoodi mugav jälle ikkagi :) 


Keine Kommentare: