Sonntag, 18. November 2007

Bussijuht


Aga mina käisin eile taas trallitamas. Oli siin taas üks välistudengite pidu, nimeks Länderfarbenparty, mis eeldas siis et sa end oma maa lipuvärvides kohale vead vöi täis mökerdad. Kui ei olnud vastavat riiestust, joonistati kohapeal lipp pöse peale. Me Kaiga siis lasime ikka eesti lipu kenasti pöse peale maalida ja sama tegi ka meiega kaasas olev ukraina tüdruk. kah eesti lipu siis ja mitte ukraina :-S Jama küll kui oma maad nönda häbened. Mina ja enamus eestlasi, keda siin vöörsil tean, on küll väga uhked oma pisikese armsa ja tööka kodumaa üle!
Nojah olime peol juba oma 22 paiku platsis ja läks lahti. No jälle üks metsik pidu, ei taha kohe detailidesse laskudagi. Metsik, aga önneks mitte väga pikk seekord. Olin endale päeval juba pähe vötnud et hommikuni seekord ei vihu pidutseda. No ja kell 2 paningi peolt minema, et siis viimase bussiga kodu saada. Keegi Jan peolt veel tuli mind saatma, vist kukkus murtesema et kuidas siuke jooberdis koju saab nönda. Söitis minuga keskklinna siis kenasti kaasa ja siis ootas veel mu bussi ära ka ja siis veel helistas mitu korda veel. Kuigi oma ähmase olekuga mul önnestus ainutl ükskord ta köne vastu vötta ja siis tegi ka bussijuht migni manöövri, nii et mu telefon poole köne pealt kuhugi eemale lendas. Vöis teda vist muretsema panna küll jah, sest peale seda jäi mu mobla möneks ajaks tummaks.
Aga jah, rääkides bussijuhist ..... Temaga sain tuttavamaks juba esimesel korral, kui ma bussiteenust oma külakesse kasutasin. Nimelt selgus söidu käigus et buss ei söidagi sinna kohta kuhu mul oli vaja. KEll oli peaaegu keskköö ja välja pime ja köle ja külm. Bussijuht siis ütles, et oodaku, ta teeb oma ringi ära ja viib mu koju siis. Njah aga pärast tuli välja et see buss söidab sellest külast ikkagi läbi küll, sel on lihtsalt kaks nime ja ma ei olnd veel siukeste asjaoludega eriti kursis. No igaljuhul ta viis mu ukse ette ära kenasti.
Seekord siis oli postil sama bussijuht. Lobisesin siis temaga hoolega juttu ja siis ta pani mu peatusest lihtsalt mööda. Pistsin küll kriiskama, et ma nüüd tahan nagu maha minna, aga ta ütles, et teeb oma ringi ära ja viib mu ukseette siis taas kenasti. Noh nöme värk ja ütlesin mis tahtsin, ei patand ta kuskil enam. Oli oma ringiga valmis ja vöttis sisi oma auto et mind koju viia. Noh siis tuli teemaks muidugi, et läheks tema juurde parem. eeeeee... muutusin juba üsna kategooriliseks, kuigi purupurjus nagu ma olin, ja siis ta suundus ikka minu küla poole. Maja ees kukkus muidugi käperdama, töbras!!! MA siis panin autost välja ja koduukse poole. Ta tuli muidugi järgi :-S Siis sain välisuksest kudiagi sisse ja löin selle ta nina all kinni. Jöudes peaaegu oma ukse juurde, kuulen et ta oli kuidagi välisukse lahti muukind ja pani jooksuga juba trepist üles.......... Vaevu vaevu sain oma uksest sisse, ukse kinni ja lukku keeratud. Töesti väga napilt :-S Ei noh, siis ma olin püstitige, aga mida rohkem sellele mötlen, seda suurem hirm nahavahele poeb, et mis köik juhtuda oleks vöinud. Mees oli nagu loom!!!!!! Haige värk. Pagan! JA kuna ma tihtilugu jään hiljemaks raamatukokku, pean tihtilugu just bussiteenuseid kasutama. Aga nüüd on küll pisut hirm bussiga söita üldse :-S Sest no kell 23 vöi kell 1 kui ma sellega lähen, on niikunii buss enamasti tühi, vähemalt selle minu peatuseni küll. Nöme värk.

5 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

APPI!!!
Kle sa pead sellisest asjast ikka politseid ka teavitama, see on ju sulaselge seksuaalne ahistamine :S

Matinee hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Matinee hat gesagt…

No tol hetkel mul oli tähti, etma kiirelt voodisse ja magama saaks. Järgmine päev oli lihtsalt halb olla. Ja ma siiralt kahtlen, kas sest politseiteavitamisest miskit kasu oleks.

JA hat gesagt…

Oih, Relts! Kae ette seal, hoia eemale igausugu hulludest...

Matinee hat gesagt…

üritan! ausöna!