Mittwoch, 7. November 2007

PALJU ÖNNE KALLIS MAARIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja saidki hakkama selle suure asjaga:)))) Kuidagi nii hea meel oli seda uudist kuulda. Ma ilmselt eilseni veel alateadvuses arvasin, et sa jäädki niimoodi rasedaks...ei teagi kui kauaks...vöibolla alatiseks vöi nii :) ja no miskipärast ei tahtnud uskuda üldse, et see hetk ikka kunagi peaks kätte jöudma, köiki loodusseadusi hoolega eirates. No see emaduse hetk! Ilmselt teadvus törkus seda tunnistamast ka, sest pole ju sind nii kaua näinud ja kaugeltki mitte rasedana. Kuigi mainisid ju sellest üsna varakult mulle ja pilte on mul sinu olekust (asjasest) ka mitmeid! Ehk oli see alateadvusetörge ka seepärast, et sa nagu ei teinud sellest suuremat numbrit. Ei hädaldand ega virisend viimse minutini, et küll valutab siit ja sealt ja trallala, mis iganes selle ümmargusena olekuga kaasneb. Ja peale sünnitust ka ainult moka otsast mainisid, et niipea enam ei tahaks seda läbi teha :)) Nii väga uhke olen su üle! Selles olen ka kindel, et sinust üks hea tubli tore ema kasvab!!! Ja küll issi ka varsti maimukese juures toeks on ;)
Tugevust ja jaksu ja palju röömu teie peresse!!!

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

suur suur aitähh Sulle, kullake!

Oma südamliku õnnesooviga panid mul rõõmupisarad jooksma.

Aga jah, rasedaks ei ole meist keegi veel igaveseks jäänud :D

Matinee hat gesagt…

jumal tänatu eks :) Aga vaist on sul töesti hea :))) (pean silmas seda "homme kell 12" mainimist)