Montag, 5. November 2007

Ollalalaaa


Ei noh, juhtusin just igavusest siin möningaid blogisid sirvima ja no viimase aja peateemaks paistab kellakeeramine olevt!!! Ja mis jant sellega seal siis on, et ei suudeta kuidagi leppida. Muidugi köigil ole oma arvamus ja hoidku sellest aga kinni. Üllatas mind küll, et sellesse nii negatiivselt suhtutakse. Üks hädine tunnik ja töesti köik plaanid sassis? Sul on heledam hommik ja ei pea pilakses pimedas tööle/kooli vöi kuhu iganes ronima. Mina suhtun asjasse väga positiivselt. Täna nautisin vägagi päikesetöusuga tööle söitmist. Märksa rohkem kui päeva pimeduses alustada! Hommik teatavasti on öhtust targem ka eks. Inimorganismi kell minu teada söltub ka üsna päikese/päevavalgusest. Ma ei tea mis värk nedne beebidega on, aga ma usun, et nad ka saavad hakkama. Hämmastav!

4 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Mind isiklikult ka see kellavärk pole suuuremat seganud. Jah, õhtul läheb nüüd varem pimedaks - aga no mis siis ikka, ega ma selle ilmaga nagunii enam õhtul hilja õues ei tölberdaks. Ja meie beebsul pole kah probleemi sellest. Olen tema söötmise siis lihtsalt jätnud uue kella järgi tunnikese varasemale ajale (sinna kus see varemgi oli) ja praeguseks on ta juba ise uude režiimi üle kolinud. Ongi parem, kui kella järgi varem magama läheb, saan ma kah veidi hinge tõmmata ja lastevaba lebotamist nautida :).

Hellik hat gesagt…

Nii nii kas sina kukesupike olidki see tige anonüümne minu blogis või :P
Aga eks osad inimesed on tundlikumad kui teised, tajuvad asju tsiba teisiti. Mind on kellakeeramine alati mõjutanud ja tunnen paljusi, keda on samuti.

Matinee hat gesagt…

Eiei mina see ei olnud! See teema mind nüüd tigetsema küll ei ajanud, hämmastas lihtsalt.

Matinee hat gesagt…

aga tuleb siiski ka mainida, et anonüümsega olen väga ühte meelt küll.