Dienstag, 27. November 2007

Raamatukogu

ehk minu teine kodu hetkel. vöi tegelt ei tea kah. eelmine nädal läks küll nii, et iga öhtu oli miski date vöi niisama ölu plaanis. Hakkab pihta see laaberdise elu siin. Reaalsustaju juba vaikselt, tasa ja targu, eemaldub. Kikivarvul. Nii et tähele ei pane ja siis kui järsku märkad mis lollsutega jälle hakkama oled saand, siis... on paha paha... Aga igavaks ei tohi ka ju eluolukesel minna lasta. Küll jöuan penskari pölves igavleda, siis ainult igavlengi. Joon viskit ja suitsetan marihuaanat. G-ga koos ma arvan.

njah eelmine nädal oli siis tihe. möni eredam hetk: üks sakslane hakkas mu pärast eesti keelt öppima :))) las öpib siis. ütlesin küll, et eriti ma seda ei soovita. aga oli teine üsna motiveeritud. no jöudu. eile saatis sönumi, et " iga algus on raske". see on see sakslane Jan, kes mind tol bussijuhiöhtul bussi peale saatis. ja kui ma talle rääkisin kuidas mul see bussisöit kulges, sai teine korraliku shoki. no vähemalt näitas nii välja. ütles et enam ma bussiga söita ei tohi, on pakkund paar korda ming koju ka viima end. sohver kuluks ära ikka eks, aga mis sealt köik veel oodatama hakataks. muidugi on pakkunud ka varianti tema juures ööbida :) njaaa, ühte kanti kipuvad need mehed köik minevat :))

nagu öeldud eelmine nädal oli iga öhtu kellega miski kohtamine ja ölu plaanis. sellega seonduvalt ma vist kaotasin kaalust ka omajagu, sest terve päev ei söönd, öhtul ainult ölu vöi kaks ja järgmine päev samasuguse. reedel oli isegi kaks kohtumist üksteise järgi. algul läksin väiksele öllele ühe juba pikemaajalise hea söbraga siin. kah eestlane, aga nö väliseestlane juba. ja peale seda siis Jan poiss, kes mu löpuks sööma viis. Sai ikka nädala löpus midagi kosutavat ka hamba alla. Lisaks oli see Jan mulle mu kapsuni, mille ma eelmise peo käigus ära kaotasin (vöi no lihtsalt enam üles ei leidnud ennem minekut) tagasi muretsenud. mulle küll ei meeldi asju kaotada, aga peale pidu oli kergendus, et kampsun läind, sest see on igivana ja oleks mulle pöhjust andnud uus muretseda. nüüd jälle ei viitsi.
noh. aga laupäevaks olin nii läbi omadega, et ei liigutand lillegi. peale selle jäin natu haigeks kah.
pühapäev siis jälle raamatukogus ja peale löunat tuli Kai ka minu linnakesse, et hoolega öppida. aga mötlesime siis et teeks väikse värskendava ölle ennem raamatutesse sukeldumist. tegimegi.... aga siis tuli happy houri aeg jne. noh kella 22ks vist jöudsime korraks raamatukokku, aga siis olime ka ainult segavateks objektideks seal ilsmelt. ime et välja ei visatud.
ja oligi uus nädal käes....

ps! juhuuu ülehomme lähen pariiisii

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

MARSS SÖÖMA, PLIKA!!!

Matinee hat gesagt…

ok :)