Freitag, 30. November 2007

poliitiline varjupaik


Vedelen, ja täiel rinnal.... vaatan riburadapidi eesti seriaale netist ja ei teee julmalt kohe mitte midagi! Pôhimôtteliselt esimene selline pÄev peale saksa kolimist. Eile lennutasin end Pariisi läbi tund aega kestvate turbolentside ja paraja hilinemisega ka veel. Kallis G oli vastas... minu ninnunännununnu G :) Imelikul kombel ei magand öösel peaaegu üldse. Siin ma ju magan nagu kott alati. ja veel peale üle kuu aja kestnud magamattust. Noh unenäod ka just kôige toredam polnud. Nägin unes, et G elas Mehhikos ja ma läksin talle sinna külla ja maandusin kuskil tiheda pôlismetsa keskel (ma ei teagi mis transpordivahendiga). Igastahes G mul seal vastas polnud ja hakkasin siis ise seal tiheda, kôleda ja pimeda metsa keskelt mingit rada tsivilisatsiooni vôi siis G juurde otsima. Aga siis nad kôik tulid. Esiteks kaks kaamlit. üks oli vist kaamel "Lufthansa" kellega Marokos pôgusalt tuvusime :) Igaljuhul nad olid täitsa rahumeelsed, tahtsid lihtsalt ujuda ja hüppasid jôkke... sillalt. Peakat vist. Aga siis hakkas mingi krokodill ennast pôgusalt end minu poole liigutama. Ja järsku oli hunnik madusid ümberringi. Need olid tegelt vist kôige hullemad ja hirmuäratvata. JA siis juhtus midagi veel koledamat, mida ma miskipärast ei mÄletagi, aga mille pärast ma igaljuhul üles jälle ärksin ja ennast tihedalt G ümber punusin.
Nuh aga hommik oli ikka ilus, tôi mulle hoolitsevalt magneesiumi ja veel mingeid muid tablette voodisse :) Lisaks sellele veel hunnik maiustusi ja värke hommikusöögiks :) Ootan nüüd teda hoolega koju!!!

3 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Täitsa nurr värk sul seal ;)!

Laadi siis nüüd ikka kõvasti kohe patareid ära, et ikka jätkuks selleks ajaks mis veel saksas pead seiklema :)!

Nurr-nurr ;)!

MrsG hat gesagt…

mõnus

Matinee hat gesagt…

Tänud!!! Aga läbi see nurr värk jälle saigi. kole kiirelt jällegi :(
aga patareid said küll kenasti laaditud ;)