Samstag, 26. November 2011

Date?

Ühte ôhtusse juhtus veel üks naljakas seik. Nimelt ühe päeva keskööl sain järsku sônumi "Kuidas sul date läks?". Esiteks muidugi ei ole mul eriti kedagi, kes date-de üle ülevaadet vajab, teiseks tuli siuke eestikeelne sônum ühe tuttava liibüalase Ali numbrilt :DD Peale selle, et tegu araablasega, polnud ma temaga veel oma aasta aega suhelnud...vöi pool aastat vähemalt. Igastahes läks päris naljakaks sms-itamiseks ja löpuks ka rääkimiseks. tegemist olevat olnud väikse näpuvääratuse/eksitusega.. veider muidugi :)
ja löpuks oli ta jälle ülimotiveeritud Münchnisse söitma ja varmalt oma toredat tüdrukut petma. hoolimatta sellest, et ma selle mötte alati tal eos peast olen pühkinud, on teine ikka jöle järjekindel. litsid mehed need araablased, kohutav.

Aga muidu magasin mönusalt löunani. Investeerisin nädala jooksul endasse ka nati. Panin juuksuri juurde aja kirja ja tellisin lisaks veel miski wrinkle killer snake seerumi. saab näo äkki siledamaks, ja silmaalused paremaks, eks näis. ma näen oma kahvatusega ja siniste silmaalustega ilmselt juba veits haiglane välja, inimesed vaatavad..  
Aga esmaspäev on kino-päev!

Keine Kommentare: